Musikktråden

Korn er kult! Jobbet for 20 år siden med Pantera i los angeles, det er ganske spesiell musikk det og, men kult til tider🎶

Ps! Den eneste all sangen jeg liker er you’ll never walk alone​:notes::trophy:

Du jobbet med Pantera i deres glansperiode?

Du slutter aldri å overraske.

Edit: kanskje litt etter høyglansen

Prøv også prog rock bandet Riverside; meget bra!

første cden jeg noensinne kjøpte meg var Far Beyond Driven :grinning:

@smoltz69 nusikksmak er helt sjef. Er selv stor fan av alle de nevnte og sikkert noen han ikke nevnte også :clap::clap: føler meg langt tryggere i dette forumet nå som jeg vet at det finnes en ordentlig synther her :grin:

Jeg lagde en video for de, “i’m broken” het sangen.
Vi spilte den inn i et lagerlokale på et nedlagt hotel i L.A, og det var første gang jeg hørte de. Tror det må ha vært i 1994 en gang? Enten rett før eller etter jordskjelvet i april 94.

Husker bare at vokalisten var helt nedsyltet i alle substanser du kan få i deg, og skallet ned et fisheye-kamera vi hadde hengende ned i fra taket. Helt klin kokos type🤕
Jeg var en del av crewet og stod for lyssettingen med en kompis​:+1::notes:

Har også jobbet med en haug andre artister, og det var en kul tid i oppveksten ja…

Herregud, den sangen ga meg flashbacks. Tror ikke jeg har hørt den siden ungdomstiden min.

Du ser meg i videoen flere ganger i bakgrunnen langs murveggen, bak marshall stativet til dimebag…

Tester nå!

En versjon jeg snublet over ved en tilfeldighet engang.

Nja, tror egentlig det var den låta som de brøt igjennom med Leakless, så helt over høyden var de ikke…

Jobbet med Tool en uke også, de spilte ganske kul progrock de også, og var kjent i USA, men da var det få som visste hvem de var i Norge…

Det er jo rått. Pantera var jo en av mine absolutte favoritter i oppveksten! Kul story.

For de spesielt interesserte

1. Mikrofonstativet Jonathan Davis bruker er designet av H.R. Giger. Mannen som er mest kjent for å ha designet monsteret i alien filmene.

2 Jonathan Davis eier Ted Bundys (jepp, seriemorderen) vw boble, men har den utstilt i forskjellige museum.

Tøft nok - har ikke hørt de før. Takk. Der gikk den sommeren… :wink:

I USA er det greit å dele slike storys, men i Norge er det mange som synes det er "skryt":roll_eyes:

Jeg har sikkert 700 sider med slike story’s, og alle kan verifiseres, men de deler jeg mest i USA, der synes folk det er dritkult😀

Her er jeg redd for å virke blærete…

Hvilken da Jano??
Edit: ser nå du svarte på tool👍

De slo vel gjennom i 90, med Cowboys from hell og Cemetary gates.
Utover 90-tallet lå metal nede med brukket rygg, da Seattle løftet frem grungen(Pearl Jam, Soundgarden, Nirvana, Alice in chains), Guns 'n roses herjet og Metallica gikk bananas med ballader.

Tool er kult. Forstod ikke hvorfor de brukte Æ i Ænima, da.

Slo meg nå at det var sikkert pga deg, Ændy.