Musikktråden

Hartvigsen band. Har ikke de sin opprinnelse fra Hitra/Frøya ? Eller kanskje Nord Trøndelag ?
Er du fra Trøndelag ?

Der stemmer bra det. Rørvik i Vikna kommune, - Nord-Trøndelag.

Ja, alt er instrumental. Hvis du virkelig gidder skal du ta deg tid til å se et par av hans sessions for fans, hvor han viser hvordan han har tatt gitarspill til et heeeelt annet nivå👍
De gitaristene du nevner der har ALLE lagt gitarene sine på eBay, det er ingen vits i å spille lenger😂
Jeg husker ikke om det var Satriani eller Vai som sa dette opprinnelig, men jeg så en session med han en gang og tenkte at ingen noen gang har endret gitar spill så mye som han her…
8-strenger begge to og INGEN bass😮 Det spiller de i combo på sine gitarer🏆

Hmm, er det noe å stå etter da? :thinking:

Bass og gitar i ett👍

Tosin Abasi er The main man, og opptrer ofte alene på guitar oppvisning.

Noen som liker å se gode gitarister? Bare å glemme alt annet dere har hørt, passe på at det er stille rundt dere, og nyt denne gærningen her…

Nå snakker vi, Craig!

Motown?? Ikke glem James Jamerson…

Supert av Audun Vinger i DN.

Dette en meeget bra konsert av ærlige musikere på 70 tallet…

Mye feeet gitarspilling av disse gutta også.

Jeg var på Al Jarreau/Marcus Miller/David Sanborn i Skedsmohallen (!) i 1987. Bra saker!

Bra konsert var også Daft Punk i Velodrom (Berlin) i 2007​:grin::grin::grin:

Elsker starten på låten (og elsker orignalbandet selvfølgelig).

Jeg er oppvokst i Darien, Connecticut. Hele min familie kommer derfra og det er absolutt et sted for de privilegerte. Joy Division var mitt go-to-band i min ungdom, men det er mer enn morsomt å høre at Moby hadde det som meg.

En annen herlig tolkning av Joy Division kommer fra Smashing Pumpkins og deres versjon av Transmission.

Drit bra!