Premier League 2017/2018

Håper mye heller at chelsea snubler igjen, vi er langtifra sikre på topp 4. Men gjerne united og chelseau ut av topp 4, kanskje eieren går lei fotball

Åka på Mourinho, åka på vi kommer og tar deg.

Herregud. Sturridge varte i 3 min i kveld…

Jeg sliter veldig om jeg må foreta et verste-valg mellom United og Chelsea. Pest eller kolera…

I kveld håper jeg selvfølgelig at Chelsea går på sitt tredje tap på rappen, men da må Sturridge våkne.

Same old paperman Sturridge. 3 minutter spill, så ut med ny skade.

Sturridge ut etter 1 min. Greide å være på bana i 3 minutt. Jeg er så glad vi er kvitt den lønningsposen.

Det burde ikke være mulig. Virker ut som han ble skadet ved å sparke ballen.

Uansett er det utrolig trist med alle disse skadene hans.

Ikke akkurat den beste markedsføringen det der…

omg, sturridge ute etter 3 minutter… hvordan er det mulig

Det var litt urettferdig mot Sturrige. En Chelseaspiller var helt tydelig borti med hånda, i tillegg til at han berørte gressmatta. Samtidig som han sparket ballen.

Tre ting på en gang er for mye forlangt, helt klart. Ikke rart han havner hos doktor’n.

Jeg gir opp Sturridge, han har ingen fremtid i Liverpool, han har pådratt seg skade nummer ???

Det er snart to år siden jeg ga opp ham. Ikke kvalitetene hans for han har kjempepotensiale, men derimot kroppen hans.

united er desidert verstevalget for min del, men det viktigeste er oss selv, ser heller at chelsea taper idag og sakker av i toppkampen, enn at chelsea skulle vinne og legge press på united, og kanskje tilogmed skyve dem ut av topp 4, for jeg er ikke trygg på oss selv heller.
Så lenge ikke united vinner liga eller CL kommer ikke murinhos sesong til å fremstå som noen suksess, da gjør det ikke voldsomt mye om de blir nr 2 og vi f.eks nr 3

Dessverre et veldig pent mål… faen

WBA holdt det gående brukbart i 15 minutter. Men blir høvlet over nå. 1-0, og det her er allerede avgjort tror jeg.

Vi får se. Jeg håpet på et frustrert Stamford Bridge, og utålmodig hjemmelag. Nå har Chelsea fått trua og litt ro over det.

vel, vi kunne ikke forvente så mye i denne kampen her uansett, det skal være chelsea-seier dette. Vi får håpe på mer i neste runde

Hope in a hanging snore vet du😊

Er forresten ikke mye trøkk på tribunene på brua heller. Disse bread & butter kampene engasjerer tydeligvis ikke folk så veldig.