Premier League 2017/2018

Jeg så det på reprisen. Uansett så er dette trist. Jeg synes oppriktig synd på Sturrige. Det virker dessverre ut som han har en kropp som ikke tåler de fysiske belastningene som kreves i PL.

Eller i fotball generelt.

Enig, er synd i mannen siden han oppriktig virker å ville spille fotball.
Men det er kanskje på tide for han å innse at han bør legge opp nå, da han ikke lengre er noe annet en massiv bortkastet kostnad for alle klubber han er i.

Kina eller USA.

I “beste fall” Serie A - men tvilsomt.

3-0

Chelsea i god form til å banke United neste helg -> ypperlig.

Kan vel ikke være bare meg som synes United ser svakest ut i kampen om topp 4? Synes til og med Arsenal ser bedre ut, men de er vel mer eller mindre ute av diskusjonen.

1. Man City
  2. Liverpool
  3. Tottenham
  4. Chelsea/Man Utd
  5. Man Utd/Chelsea
  6. Arsenal

Enig, de har sett svake ut i flere år nå.

Dessverre så har de De
Gea, og med han kan de vinne alle kamper, bare de skaper noen sjanser.

Jeg vet selvsagt ikke om det er helt troverdig, men det ble jo sagt at vi hadde en prislapp på Sturridge på over £30 mill i januar. Det er dessverre spinnevilt å tro at noen vil betale dette for en så skadeplaget spiller. Går ikke kontrakten også ut sommeren 2019?

Jeg skulle ønske vi hadde dumpet prisen hans i januar, og blitt kvitt han. £10 eller maks £15 mill, og jeg tror flere hadde lagt inn bud. Da hadde vi blitt kvitt denne kostnaden til evig tid, og attpåtil fått noen bonuspenger på kjøpet.

Nå er jeg redd vi sitter på en ubrukelig spiller neste sesong, som hever høy lønn, i påvente på at kontrakten utløper.

Noe av det samme gjelder Markovic. Vi skulle solgt han i januar for småpenger. Ingen kjøper han for £15 mill, og i verste fall dekker vi også lønna hans neste sesong, mens kontrakten utløper.

Og at vi ikke kjøper ny spiss/ angriper pga dette…

Arsenal ser virkelig ikke bedre ut enn man utd. Arsenal sine siste 10 kamper er 3 seiere 3 uavgjort og 4 tap. De har vært helt fortapt på bortebane hele sesongen Og har 7 tap. Man utd ser ikke fantastisk ut for tiden de heller, men har ikke sett Arsenal så dårlig som de er nå etter wenger tok over

Arsenal har : 4 - 3 - 3 på de 10 siste kampene.

Manchester United har : 5 - 3 - 2 på de 10’siste kampene.

Liverpool har : 7 - 2 - 1 på de 10 siste kampene.

Liverpool har best form av disse lagene.

Tottenham har: 6-3-1 på de 10 siste kampene
City har: 7-2-1 på de 10 siste kampene
Chelsea har: 5-3-2 på de 10 siste kampene

Liverpool og City har best Premier League form over de siste 10 kampene

Om dette er representativt for poengsnittet for resten av sesongen, tar vi 2.plassen i år

Oppgave: Hva blir det neste tallet i rekken: 8-4-2-?

Her er en grei oversikt over de siste 10 og siste 5 kampene til topp 6:

image

Siden det er et Liverpoolforumet satser jeg på 31

Trist å se han måtte legge opp, men i det minste fornuftig å ikke risikere egen helse.

Det var kanskje ikke alle som tok den, men dette er altså Liverpools ligaplasseringer under Klopp om vi skulle klare andreplassen i år. Del årets plassering på 2, så får du neste års plassering. Da må det jo bare bli ligagull neste sesong, vi kan ikke ødelegge den logiske rekka her.

Jeg tok den ikke. er vant til at det betyr seier - uavgjort - tap, så jeg foreslo 31, som er det antall mål Liverpool scorer i snitt på 14 ligakamper.

Jeg tenkte først det var en rekke med partall og at du var ute etter 0, men jeg kunne ikke skjønne hva det skulle bety.

1