Rykter og spekulasjoner: Arkivert

Milner og Clyne altså.

Haha enda en spiller?
Pickford
Keane
Klaassen
Rooney
Sandro
Onyekuru
Og nå byr de på Sigurdsson og er i tillegg linket til Walcott. Kommer jo til å ta en sesong bare å få spilt de inn…

For det første har sikkert ikke Opta peil på fotball i det hele tatt. For det andre har de helt sikkert en helt merkelig måte å vurdere sjanser slik at “verdensklassespillere” automatisk faller utenom i en slik liste.

Ellers så er det ikke en eneste brukbar back i PL for normalt sett skulle Clyne og Milner hatt problemer med å spille seg til en fast plass på et OBOS-lag.

Elpatrone: jeg har vært kollega i Lyn med Teitur… God Jul! Han er svært hyggelig, men der stopper fotballforståelsen helt opp…
Jeg husker han løp i stykker gutta på asfalten rundt Ullevål og opp til Kringsjå. Vi hadde knapt 1-én skadefri spiller i stallen😡

Ellers så har jeg aldri sett at du har tullet deg bort i ting her, men nå er du “litt” på bærtur er jeg redd😬

:joy:

Det kan vi gjerne!
Skal flere turer over i år. Har en kompis der borte som kjenner de fleste. (Barndomskompis med Gerrard) så slike turer kan bli morsomme de👍
Si ifra når du kan😎

Ok, UNSKYLD!!! denne leste jeg heeeelt feil…! Dønn enig med deg mr. Jeg leste det som om du opphøyde teitur og teamet hans. Og at carrager var i en egen klasse kontra flanno…

Jeg legger meg flat, innrømmer feil gjerne, og innser at det å myse inn i en skjerm på iPad må stoppe​:older_man:t2::rage:

Jeg bokstavelig talt trenger briller​:rage::rage: faen den alder’…

Enig i det. Ser ikke dårlig ut på papiret da…
Kanskje Everton passerer ManU på tabellen i år, MED Rooney​:joy::joy::joy:

Det er jo bare kjempebra at vi har PL´s beste backer på laget. Så gode spillere som vi har, og med den manageren, så burde alt annet enn ligagull være en skuffelse! :thumbsup:

WOW! Hadde ikke ventet at vi skulle være så enige.

Årsaken til innlegget mitt var to-delt.

1. Jeg var aldri imponert over Carragher som spiller, men han leverte tidvis glimrende for laget. Som høyreback var han så svak at jeg kunne rive av meg håret iløpet av kampene. Jeg spurte meg ofte: “Hva ser treneren i denne spilleren?”

2. Trenere som Teitur ser nok mer på antall kilometer spillerne klarer om vinteren og innsatsen på trening enn på hva spilleren har av tekniske og taktiske egenskaper. At slike trenere ikke produserer spillere som Messi er innlysende.
    Edit: Trenerutdannelsen betyr tydeligvis ikke alt.

Carragher var aldri den beste spilleren, men usikker på om det var noen spillere i denne perioden (hvis en ser bort fra Gerrard) som spilte for klubben slik han gjorde og han kjempet for laget helt til han la opp - respekt!

Dette er fakta. Du får vente å se nå til uken. Journalistene tar opp ting nå som er 1 uke gammle. Mine kilder som er veldig sikkre sier allerede det er en done deal! Onsdag/torsdag er det forhåpentligvis i boks. Du kan heller komme tilbake til meg etter de dagene;)ynwa

The Firm? Er det deg?

Du må legge inn en link. Hvis ikke er du lite troverdig.

Kan være han kjenner noen privat

Jeg viste det måtte være noe. Man kan ikke ha oppnådd og fått til alt du har gjort uten å jukse litt. Lyn er jo hvitsnippforbrytere, så nå skjønner jeg "alt så meget bedre":joy::wink::+1:

Så du får uansett rett dersom Keita kommer altså, uten å vise til hvilke sikre kilder som kan støtte det opp? Nei, ingen vil gi deg noe cred da

Hehe! Husker alltid min venn i “enga” og jeg hadde ALLTID forskjellige oppfatninger om fotball…:+1:
Spesielt når det gikk så langt som til at jeg måtte forklare han at enga opprinnelig IKKE var en Oslo klubb😂
Østkanten ble jo innlemmet i Oslo først I 1948 og het Aker før det😂
Vålerenga? Er det en håndballklubb? Vi hadde mange gode stunder…:beers:

Småkomisk at folk nesten blir sint fordi noen er eplekjekk og påståelig om Keita i en rykter og spekulasjoner-tråd.

Hmm… og Fredriksen er?