Rykter og spekulasjoner: Arkivert

Var det i morgen eller tirsdag et nyd bud skulle bli sendt til Tyskland?? :grimacing:

Håper det, for forumet har vært alt for stille i dag.

Budet er akseptert. Sol sagt dette sol kommer frem nå med at de skal legge inn ett nytt på på mandag det er allerede gjort. Derfor jg sier dalt som kommer opp i media nå er ca 4-5 dager seienere. Fokkens dere får se til uka hva jeg mener.

Han er sikkert ikke ute er få cred heller, han sier bare at han har kilder som sier at Keita er klar til uka. Dette er en rykter og spekulasjonstråd, og da er fint at noen tar seg tid til å poste rykter/at dealen er så og si i boks.

Hikk!

Hehe, hva vet egentlig du om at budet er akseptert? Jeg er bare nysgjerrig om du skjønner.

Sprett en øl folkens, og bestill drakt nr 8, vi lander en klassespiller som tetter det siste hullet i Liverpools midtbanekabal.

Dersom noen her inne sier at de har kilder, vil ikke du vite hvem kildene da er? Det gjør i hvert fall jeg

Der er ikke alle som ønsker nå røpe sine kilder på et forum. Det viktigste for meg som supporter er at spilleren kommer til Liverpool. Hvem kilden(e) spiller mindre rolle.

Hvorfor sier du dette når det ikke er avklart enda?

Fordi jeg er i halleluja stemning.:joy:

I halleluja stemning fordi at han kanskje kommer? :thinking:

Hver gang folk her inne skriver at Keita har signert eller at vi har fått en ny nummer 8 løper jeg rundt på nettet og leter etter bekreftelse, men det ingenting…

Kan folk vær så snill å slutte å fremlegge drømmer som fakta?

Dropper å kommentere siste setning.

Men argumentet at en blodfan av Liverpool som aldri har spilt fotball på høyt nivå heller ville vært Liverpool spiller på benken som Stewart istedet for å spilt fast i PL for et annet lag er og blir for dumt.

Virkelig? En Liverpoolfan ville helst ha vært i Liverpool sin stall om man var fotballspiller på toppnivå?

WHAT :hushed:

Det stemmer! Men regn med dem i FA cuppen og neste sesong. Da tror jeg de kan bli farlig gode. Mulig de spiller seg inn til å bli stabilt blant de 4-6 beste.

Det er i mitt hode ingen ting som tilsier at Everton skal spille seg inn som en stabil 4-6-plass i PL. Hvilke lag av årets topp 6 skal da bli stabilt utenfor 4-6?

Can og klubben blitt enige om ny kontrakt:

That’s according to the Daily Mail, who report Can will sign a new five-year deal when he returns from a post-Confederations Cup holiday.

https://twitter.com/AnfieldHQ/status/886344652105895937

Takk for tipset Alan, hadde nesten glemt at jeg har iskald elefant øl i kjøleskapet!!:+1::beer:

Jeg har sikre kilder som forteller meg at Liverpool blir å spille i PL i August. Vil ikke røpe mine kilder, men de er troverdige.

Tja, av alle de innenfor Topp 6 trenger jo bare et lag havne utenfor hvert år da.

Liverpool har gjort det flere ganger siste årene

Chelsea har vært utenfor

United har vært utenfor

Men alt kan rakne for de også, men se på Tottenham. Solgte Bale, noen få år senere kjemper de om PL tittelen flere sesonger.