Rykter og spekulasjoner: Arkivert

Hvordan legger jg ut bilder her inne?

Hva sier dine sikre kilder om van Dijk, Mrhakimi?
Og hva med evt. andre “storkjøp”. Sier kildene noe om det?

De sier at van dijk og keita begge kommer til å spille i liverpool drakt i år. Blir ikke mere stor kjøp etter disse 2. Robertson kommer self . Å alderen er 32.

Håper du får rett!

D tr j ie på

:joy::joy:

Ja ja, vi får nå se da.
Jeg tror ikke på noen av dem i rød drakt, før jeg ser dem signere papiret med “Fuggelen vår” i bakgrunn!!
Så kan folk mene så mye de vil.

Sansynligvis noe av det største tullet som er laget - ever. Ehh, glemte Dynastiet og Falcon Crest, naturligvis. Og Hotel Cæsar - makan til komplett bullshit all over the line.

Jeg mener jeg ser Jesus komme - har sikre kilder fra naboen, som riktignok oftest kikker dypt ned i satsdunken sin på mørkloftet. Tviler ikke ett sekund! Nå får vi jaggu meg oppmann som sier …amen!

Da spør jeg deg igjen; hva heter disse kildene på Twitter, kan du skrive inn de her?

Kildekritikk, kildekritikk, min venn… Dessuten, har du ingen link å vise til, holder det ikke. Vi er veldig i mot Twitter her inne, men i slike sammenhenger trumfer det det meste :smirk:

Vi er ikke imot twitter, tror bare så mange har blitt brent på å få forhåpninger at de er litt varsomme :stuck_out_tongue:

Du forstår vel også at folk blir skeptiske @Mrhakimi, når du registrerte deg på forumet for under 24 timer siden og direkte skrive 21 innlegg om dine eminente kilder som sier at Keita er klar. Jeg ville startet med å vise twitterkontoen(e) for å få litt mer troverdighet her. Folk har da mulighet til å sjekke noen av kildene selv.

Du trenger ikke dele bilde fra Twitter. Du deler bare konto.
Fra PC - klipp og lim lenken inn i forumtråden. Funker også i webbrowseren på mobil.

Fra iPhone(app) - gå til siden/innlegget, klikk på / ved siden av twitternavnet, trykk del tweet og kopier Twitterlenke. Lim det inn her.

Fra android vet jeg ikke hvordan twitters app fungerer, men det enkleste av alle ting, om du ikke er teknisk nok til å klare det over, er å skrive navnet på kontoen her inne.

Gjør du deg dummere enn du er ved å si at du ikke får det til, er det vel egentlig bedre å slutte å skrive for oppmerksomhetens skyld.

Og legg merke til at jeg her ikke ber deg poste dine to superkilder, men Twitter - et digitalt samfunn hvor det å ha en konto gjør at den kan deles. Do it :thumbsup:

Tror han nevnte Graeme Kelly som twitterkilde med peiling.

Det blir rart å starte en ny sesong uten Lucas, han vil bli savnet av mange røde supportere i mange av verdens kriker og kroker. Trådene blir heller liksom ikke det samme, siden han har blitt diskutert omtrent i hver eneste tråd. Heldigvis har jeg min Lucas drakt som et minne om denne trofaste og lojale spilleren. Slik det har utviklet seg er det rom for alt, og man må se i øynene at det ville blitt knapt med spilletid for den godeste Lucas. Takk for 10 flotte sesonger i klubben, jeg vil i det minste savne deg, håper du får noen flotte sesonger i Lazio før du vender nesen hjem til Brasil.

Tror ikke vi skal overdrive dette - og egentlig er det jo selvfølgeligheter. Det Klopp sier er at vi ikke er der enda at vi gir opp noen, men dersom vi ikke får tak i hovedmålet er det mer sannsynlig at vi kjøper en annen enn at vi ikke kjøper noen.

Overskriften her er journalistens/avisens vinkling for å få maks oppmerksomhet, mens du må lete ganske kraftig for å finne grunnlaget for den i det som faktisk sies fra Klopps side.

Dette er egentlig en litt spesiell artikkel - kjempelang, men der nesten alt er ting journalisten selv skriver og nesten ingenting er sitater fra Klopp.

Et godt råd når det gjelder avisartikler, spesielt de med overraskende vinkling er: Glem overskriften, glem ingressen - gå direkte til sitatene. I England er de alltid riktige (bestemt pr. lov) og de er derfor like i alle aviser. Sjekk deretter om du selv synes det er samsvar mellom det som er sagt og den vinklingen som er laget,.

Det kan imidlertid virke som om det kan være i ferd med å gå mot (nok) en mislykket transfersommer mtp. hvilke spillere man hadde sett seg ut på forhånd etter en sesong hvor man har kvalifisert seg til CL. Om det ikke skjer noe i løpet av denne uken eller neste begynner det virkelig å haste. Da er det én måned igjen av vinduet.

Det viktigste er hva som har skjedd når vinduet stenger.

Joda, det er jo åpenbart. Det viktigste er hvilken ligaplassering vi har når 17/18-sesongen er ferdig.

Ser at det er mye skepsis til Keita-ryktene, men synes i alle fall det er besynderlig om Klopp ikke har noen på vei inn når man slipper Lucas til Lazio. Klopp har jo tidligere argumentert med at han ikke ville slippe Lucas siden han ikke hadde noen backup…
Ser således ikke bort fra at man kan ha en deal med Keita i boks - men at Leipzig vil gjøre unna en handel først slik at Leipzig kan forhandle om kjøp av en erstatter uten at prisen på deres utvalgte blir presset i været. Synes det har vært en tendens at offentliggjøring av et stort salg automatisk presser prisen i været på den man vil ha inn i stedet. Å forhandle med en kjøper som er relativt desperat og har mye penger er jo et greit utgangspunkt for selger…