Rykter og spekulasjoner: Arkivert

Nesten som å se Huddersfield-Liverpool på nytt igjen :rofl:

Du har tydelig ikke sett Savic spille:) følger du kun med på Liverpool?

Tror Sterling presterte sesongens bom mot Burnley! :rofl::rofl::rofl: byttet ut rett etter :joy:

Jeg synes videoanalysene til TIFO Football er gode. (tidligere uMaxIT)

Videoanalyse av Milinkovic-Savic

LINK: Sergej Milinković-Savić: Tactical Profile

(Gjett hvem han sammenlignes med i videoen?)

Origi scoret

5 ligamålet på 18 kamper. Jeg hadde litt troa på han, men vet ikke om han noen gang blir spiss på et skikkelig topplag, som leverer mål regelmessig.

Åssen vet du at vi er avhengig av 0 skader for å klare topp 4. Nok engang snakker du ned laget som du "holder med ".

Vanskelig å si. Jeg tror han kan utvikle seg til å bli en topp angriper hvis han blir satset på i riktig klubb.
Man har jo sett flere ganger hvor viktig spilletid er for utviklingen til spillere, og det er vel kanskje spesielt derfor at talenter sliter i toppklubber.
Slik sett gjør vi jo det riktige i å kjøpe talenter for så å sende dem på lån slik de får spilletiden som kreves.

Var ikke ment seriøst i det hele tatt, men mer ett stikk mot Finnan som argumenterte opp og i mente om sammenligninger igår, før han fyrer igang en sammenligning selv idag. Har knapt sett fyren spille.

Nå har jaggu kyra scora på beitet Old Trafford :open_mouth:

Ojoj! Keita og Leipzig på PC+ Auba på TV :stuck_out_tongue:

Hadde gjort seg meg et poeng for Everton i denne kampen. Da hadde neste Arsenal vært ute av det…

Håper på seier i morgen - tar en U med glede

ingen vet noen ting, ingen kan si ting sikkert.

Jeg tror med stor sannsynelighet at Liverpool må klare seg uten lange skader på Salah/Firmino. Kommer de så tror jeg 4.plass ryker.

IMO

Er vi avhengige av null skader for å klare topp fire? Du roter så forferdelig mye, strør rundt deg med tøys. Så også her. Vi hadde flest skader i fjor av alle topplaga og ble nummer fire. Vi var også det laget som hadde flest skadedager på nøkkelspillere. Slik er det også i år. Vi har flest skader i år også, og regner en skader på nøkkelspillere, så er vi minst like ille ute som i fjor. Vi ligger likevel på tredjeplass. Jeg spør deg rett ut jeg, kramer, siden du skriver så mye rør, drevet av en negativ grunnholdning til egen klubb, hvorfor holder du på sånn? Hadde du enda skrevet feil og hatt et positivt grunnsyn, så ville det jo gitt en viss mening, men slik du holder på i flere poster gir ikke mening i det hele tatt. Så derfor må jeg spørre; hvorfor holder du på sånn? Du viser jo andre takter i andre poster, men av og til går jo rullegardinen bare ned…

Ønsker ikke mere. Bare litt ydmykhet i forhold til at du faktisk kan ta feil :slight_smile:

Et stikk fungerer veldig mye bedre om du vet hva du prater om…

Lovlig stream på Leipzigkampen

Ser Arsenal overkjører Everton nå… Utrolig hva et par signeringer kan gjøre med et lag… :slight_smile:

Arsenal ser ut som et helt annet lag.
Motivert, selvtillit og tro.
Jeg avskriver absolutt ikke Arsenal i kampen om topp 4.

Hva er det du mener jeg prater om?