Rykter og spekulasjoner: Arkivert

Jeg er helt enig i at man ikke nødvendigvis trenger en kraftspiss som Beneteke/Andy Carroll osv. Nå er Dzeko en helt annen spillertype, med mye mer energi, arbeidskapasitet og langt bedre teknikk.

Dzeko er i så måte perfekt om du ska tweake litt.
Bytt plass på Mané og Salah, kast inn Dzeko så har du et annet lag,

Dette er noe som dukker opp med jevne mellomrom, og jeg kan ikke få understreket nok hvor utrolig enkel jeg syns denne tankegangen er.

Vi møter fysiske lag = Vi må ha en stor og sterk spiss som kan krige i slike kamper!

Nei.

Det verste vi kan gjøre er jo å utfordre de på de styrkene hele spillestilen deres er basert på - det er jo dette de er gode på og ideelt sett ønsker at motstanderen skal gjøre! Det de virkelig vil hate er jo spillere som er kvikke, uforutsigbare og gode med ballen langs bakken. Dzeko er ikke begrenset til å kun være en targetman, men han er virkelig heller ikke best på det vi trenger at han er best på. Når det er sagt; ville jeg ønsket at han var i klubben vår som backup til Firmino per dags dato?

Ja.

Fordi jeg ikke syns Solanke/Ings/Origi/Sturridge holder mål. Jeg syns vi trenger mer kvalitet, men viktigere med riktig kvalitet. Derfor veldig mange andre jeg ville valgt foran Dzeko.

Problemet er jo å finne spillere som holder høyt nok nivå og som er happy med å være 2.valg. Tror man må nærme seg å være delt 1.valg om man skal få spillere på det nivået.

La dem da få ut sesongen før vi stadfester om de er gode nok eller ikke

Jeg er åpen for å bli over-/motbevist av begge to, selv om jeg ikke har troen. Har veldig lyst å få en solskinnshistorie om Ings.

Lucas er igjen kåret til månedens spiller i Lazio.
Et savn på vår midtbane.

Glad for at Lucas har suksess, men på den samme tiden en begrenset spiller som spiller på et begrenset lag i en begrenset serie.

Italia passer Lucas. Lavere tempo, bedre klima osv. Litt som pensjonister og deres «golden years» i Torrevieja etc…:wink:

Antar det er derfor Salah ikke har blitt noen suksess for oss da. :smiley:

Ung, sprek og en langt bedre spiller. Ferrari og Lada er begge biler, men forskjellen er stor :kissing_heart:

Kan ikke si jeg savner Lucas på midten, men er veldig glad han gjør det bra i Italia. En liga som soleklart passer han bedre enn den engelske

Kaaan hende Chelsea vil ha et ord med i laget om Oblak, men om vi utløser klausulen hans og han ønsker seg til oss er det lite Chelsea kan gjøre.

Uansett; her syns jeg Skysports feiltolker Courtois om de tror han sikter seg inn mot Real Madrid. Kan like gjerne være Athletico Madrid. Jeg håper sistnevnte, med tanke på Oblak.

COURTOIS: MY HEART IS IN MADRID

Thibaut Courtois has fuelled Real transfer speculation by saying his “heart is in Madrid”, even though he is in talks over a new deal at Chelsea.

The 25-year-old, who is under contract with Chelsea with 2019, has reportedly emerged as a target for reigning La Liga and European champions Real.
“My personal situation is related to the city of Madrid,” he said. "My two children live there with their mum. I have my daughter every day on FaceTime. She often tells me that she misses me. My son is still too small to communicate like that.

"Whenever I have the opportunity, I try to return to Spain. As a situation, it is not always easy. Yes, my heart is in Madrid. It is logical and understandable.

"If they want me, they have to contact Chelsea. We’ll see. But they have not done that. What is certain is that one day I will return to Madrid.

Evra til West Ham?

A reminder of the news we broke for you in the last few minutes and it’s a surprise transfer story this evening! It’s our information that West Ham are keen to sign Patrice Evra.

The former Manchester United full back is a free agent after leaving Marseile in controversial circumstances. He was sacked for kicking out at a supporter and banned from all UEFA club competition matches until June 30 this year.
However, UEFA has no influence over whether Evra competes in any domestic competition such as the Premier League, while the player also does not need the permission of The FA to play for any English club.

Noe for Klopp ? Her er noen som ønsker Watford sin midtbanmann Abdoulaye Docoure.
Noen som har fulgt med på han i Watford kampene ?

Han scoret mot oss i årets første kamp.

Rimelig sikker på at Klopp ikke ønsker seg en slik spiller…

Helt enig. Drivende god i føring av ball, men ellers ganske langt fra topp klasse i samspill.

Han måtte jo bare si det… :stuck_out_tongue: Solgt ila 12 mnd?

Den neste store fra Argentina ? Men som vanlig er det vel en av de sør-europeiske klubbene som snapper han opp først.

Hadde hatt litt mer troverdighet om han ikke valgte Chelsea forann Liverpool for noen år siden😂

Men men… Kan godt være han drømte om Liverpool i barndommen. Jeg drømte også om å spille for Dortmund, Juventus, Real Madrid, Valencia, FC København og Monaco i barndommen, men det har alltid vært Liverpool som har vært den virkelige drømmen.

Sanchez hadde alltid drømt om å spille for Arsenal og United.
Aguero hadde alltid drømt om City, virkelig? Argentinas eneste Cityfan på 90tallet.

Kanskje, kanskje ikke. Så lenge han ikke å trenger å ta stilling til et tilbud fra RM eller Barca så er det lett å uttrykke ubetinget kjærlighet. Jeg har lært og faller sjeldent for slikt. Det er forsåvidt greit for det er opp til Liverpool å levere varene. Salah blir helt sikkert værende om Liverpool regelmessig kjemper og til og med vinner PL.