Rykter og spekulasjoner: Arkivert

Mener at han skal være på vei til Inter. Skulle tro de følger FM tett, og det er det jo flere klubber som gjør forsåvidt.

Det var nok vanskelig å velge oss foran Chelsea den gangen. I motsetning til dem, nektet vi å betale prisforlangende … :slight_smile:

Når Salah valgte Chelsea var ikke Klopp manager for Liverpool.

Klopp var heller ikke manager for Liverpool på 90tallet og 00-tallet når Salah vokste opp så hva er poenget diitt?

Man var vell fremdeles i forhandlinger, helt frem til Chelsea ringte å spurte Salah, vil du spille for Chelsea? Han sa ja, Chelsea betalte og resten er historie.
Har ikke sjekket fakta, men er slik jeg husker historien.
Uansett, ikke noe interessant å diskutere for å være ærlig.

Man må gjerne si hva man vil om troverdigheten til Salah.

27656955_10155673637668451_6621063917135430252_n

Nå spiller Kopyndlingen i Liverpool, og da er ønsket hans oppfyllt.:smiley:

Ifølge ryktebørsen kan Isco vere tilgjengelig. Eg har ikkje stor tru på det, men han ville vere mitt førstevalg til å erstatte Coutinho.

Nekter å tro han er til salgs. Han har da vel storspilt for Real

Det blir nok storopprydding i Real-stallen til sommeren. Dersom vi kan snappe til oss Isco ville det vært den perfekte erstatteren for Coutinho. Jeg krysser fingrene, om ikke annet.

Kan ikke skjønne annet at den storoppryddingen kommer til å dreie seg om å kvitte seg med minst to av Ronaldo, Bale, Benzema. Blir mektig overrasket om det noen av Isco og i særdeleshet Asensio som skal selges.

Bale til Man Utd og Benzema til PSG, tipper jeg.

Så får vi håpe de går for Kane og Hazard, samt De Gea.

Kan ikke se for meg at Benzema eller Bale skal slite med å få seg en ny storklubb.

Toppklubbene har så mye penger nå at en Bale i rotasjon koster dem lite men gir dem mye.

Skal de finne seg en toppklubb må de også prestere, og Benzema har langt i fra prestert denne sesongen. Som du nevnte toppklubbene har mye penger og da henter de bedre spillere enn Benzema. Rike toppklubber kjøper neppe vrakgods fra ReaL Madrid.

Kommer helt an på hvor mye Bale er skadet. Bale de siste par årene er på ingen måte verdt pengene som Real M betaler ham.

Hva er penger verdt i dagens marked?
Bale har vell halvparten av lønna til Sanchez, og om han spiller halvparten av kampene går vell det på en måte opp i opp. Samtidig selger Bale mye trøyer og ville nok vært i toppen sammen med Sanchez og Pogba i United.
Jeg forsvarer det ikke på noen måte, men jeg er ikke i tvil om at klubber som United og PSG ville tatt imot Bale selv om han skal ha £200-250k i ukelønn, det er lommerusk for disse klubbene.

Jeg finner £350k i uka på Bale. Det er vel ikke det halve av Sanchez.

Hjelper ikke om han spiller kun halvparten av kamepen dersom han ikke er i skikkelig form…

Og det er vel forøvrig grundig tilbakevist at dette med trøyesalg er med på å finansiere en overgang i særlig grad.

Hvor ender Benzema opp når han er ferdig i Real Madrid da?
Stoke? Augsburg? Rennes?
Eller United? PSG? Bayern?

Hvor han ender opp er helt umulig å si, men klubber som Milan, Lazio, Dortmund, Sevilla, Valencia, Lyon, Marseille kan aktuelle for Benzema, han er 30 år noe som er greit å ta med seg i vurderingen.

7 mål og 3 assist på 11 starter er ikke så aller verst denne sesongen.
Han scorer jo latterlig mye målpoeng når han spiller selv om han ofte er skadet. Mål i over annenhver kamp i Real Madrid, det uten å ta med assist.
Men som sagt så forsvarer jeg det ikke, jeg mener bare at det er klubber som bryr seg fint lite i hvor mye de betaler så lenge de får inn de stjernene di vil ha. Å ha en spiller som kan avlaste Sanchez og Rashford/Martial som scorer nesten 1 målpoeng per kamp selv om han gjerne bare spiller 20 kamper i sesongen skal ikke undervurderes. Problemet er som med Sturridge at du kan ikke velge kampene han skal være skadet.