Rykter og spekulasjoner: Arkivert

Bra artikkel om Rabiot. Liverpool supporter i oppveksten også.

Rart og si det, men lurer på om jeg hadde likt det vel så bra…kanskje til og med bedre, hvis Real hadde ramlet ut av det gode selskap.

Jeg har lært meg å ikke stole på slike utsagn. Ikke at jeg tror Firmino forsvinner til sommeren eller noe, men jeg tror ikke noe mindre på det etter å ha lest hans uttalelse.

Helt enig i den, dette er ikke verdt en skit. Fotballen er full av tomme ord.

Det gjør jeg og.

Vet ikke om det er tomme ord før vi får fasiten om noen år. I mellomtiden registrerer jeg bare utsagnet, legger det til husk og så får vi se om det kan brukes mot han eller om vi faktisk har med et skikkelig menneske å gjøre.

Og forsvraret er full av brushoder.:grinning::joy: noe jeg oppdaget i min 18 måneder lange karriere i flyvåpenet.

Flyforsvaret er en merkelig gjeng ja. Jeg er ikke der jeg…hehe!

Det er de tøffeste av de tøffeste.

Mens Donald Duck gutta i sjøforsvaret er kyllingene :slight_smile:

Sludder, HMKG er plassen å være

På Hotell Huseby

Huehuehue

Det er en barnehage uansett.

Ei stund siden du var der da forstår jeg…
Jeg har sett endringene over tid, ja faktisk 30 år til høsten, og det er ingenting som er som det var tidligere.
Soldatene behandles med respekt, kollegialt. Til tider nesten i meste laget mtp hva vi skal være i stand til å gjøre og under hvilke forhold…
Tullingene og apekattene med stjerner og vinkler, er borte. I alle fall i Brigade Nord.
Men nå er vi vel drøyt off topic…

Noe for Liverpool ? Skal visstnok være god.

Lanzini og Zaha i følge Liverpool Echo.

Og Leon Bailey.

Lemar til 90 mill pund var for dyrt…Pulisic til omtrent det samme er ikke for dyrt? Bailey til 100 mill pund…? Her er det vel mer spilleren de ønsker, selv om den er dyrere enn Lemar…:stuck_out_tongue: "Han var for dyr, men vi betaler gladelig 10 mill pund mer for en annen spiller :smiley: "

Det kan se ut som om den nye prisen prisen for stortalenter, og som har bevist litt i en ganske stor liga, nå er ca 1 mrd kroner.

Det som for ett år siden var i klasse med verdens dyreste spiller, er etter Neymar-gate nå prisen for spillere som kan bli veldig gode.

Kan vi henge med her da uten kraftige innsprøytninger?

Ser vrient ut, men om vi kan selge f.eks Markovic for £50 mill og Klavan for £40 mill, så er det kanskje en mulighet?

A post was merged into an existing topic: Manchester United

Den der hører hjemme i humortråden.