Rykter og spekulasjoner

Det ville jeg tro. Vanskelig å finne mer enn 5-6 spillere blandt den gjengen der som er gode nok til å spille for et lag som skal klare topp 4 i PL.

De har jo en del muligheter.

Higuain, Odoi, Pulisic, Pedro, William, Giroud. I bakhånd har de Batshuayi og Tammy Abrahams blant annet.
Mye bra offensivt skyts.

Viktigste blir jo å gjøre den riktige manager ansettelsen.

I tillegg Moses

Som på merkelig vis kun er 28 år…?

Higuain er bare på lån, og med en transferban så kan de nok ikke kjøpe ham nå uansett, så de har nok en mangel på kvalitetsspisser.

Han er veldig ung så penger bør ikke være det viktigste for han nå. Når han nå skal vege ny klubb, er det mulighet for utvikling som må være fokus. Det er syke lønninger uansett hvilken klubb han går til. Hvis lommeboken er det viktigste, har gutten feil holdning. Da kan han like godt boltre seg i Paris, vil ikke hatt han i Liverpool.

Jeg tror faktisk de kan kjøpe spillere på lån. Transferban handler om overføring av spillerlisenser, og Chelsea har allerede lisensen til Higuain når han er på lån. Dog kan diskuteres om de bør kjøpe ham selv om de har muligheten til det.

Går ikke det lånet ut nå ved sesongslutt? = lisensen overføres forhåndstidsbestemt til egentlig klubb?

Vi fant vel ut her inne for en tid tilbake at Chelsea kunne hente ‘hjem’ utlånspiller på tross av transferban. Avstengt lag kan vel ikke nyte godt av dette ‘begge veier’??

Liverpool definitivt etter Pepe om Bouhafsi sier det.

Interessant.
Bouhafsi mener jeg har kommet med meldinger før som det har vist seg å være hold i.

Vet ikke, men mener at jeg leste en plass at Kovacic kunne hentes i sommer til tross for transferban…

Han er blant de mest troverdige ang. Liverpool ja. Spesielt på franske spillere.

Pepe klar til uka?

Bouhafsi jobber for RMC sport i Frankrike ser jeg.
De meldte vel om Fabinho overgangen var nært forestående noen timer før den offisielle bekreftelsen kom synes jeg å huske. Tror de er ganske så troverdige.

Tipper Real er den tredje klubben, de trenger definitivt en høyreving når/dersom de blir kvitt Bale. Om de ikke får Mbappe er nok Pepe høyt på listen.

Håper vi heller går for Fernades eller Depay. De kan spille omtrent alle posisjonene fremst, men pepe, selv han er steike god, er mer en ren HV. Han har spilt litt spiss og, men tror de to andre er bedre, fordi de er mer fleksibel. Når det er sagt, så blir jeg fornøyd om vi kjøper Pepe. Har ekstreme ferdigheter

Fernandes er vel ingen ving? Er ikke spesielt rask og har spilt 1 kamp som ving over de tre siste sesongene.

Da tar vi en nærmere titt på hva Fernandes har å by på. Har blandt annet en en ekstrem langskudd fot
Men han ryktes sterkest til Tottenhan som erstatter for Eriksen om han blir solgt.

Trur Pepe er et bedre kjøp enn Depay, føler at Depay er litt for høy på seg selv.

Han kan spille ving også, selv om han er best sentralt. Vi spiller heller ikke med rene vinger, i klopp sitt system. Våre vinger trekker inn i midten når vi angriper, og backene trekker bredt. Han kan helt klart vikariere på sidene også, men er som sagt best sentralt. Han spilte feks ren ving for landslaget mot Sveits. Det beste med Fernandes er at han også kan spille indreløper. Han er en skikkelig potet