Rykter og spekulasjoner

For ikke å glemme han her!

Hehe! Og Chelsea har Moses på laget, mens Wolves har Den hellige ånd som manager. Ikke verst!!

Med Moses på Chelsea, og Jesus på Manchester City og den hellige ånd hos Wolves, da er jeg glad for at Liverpool bare har The Normal One i sitt lag.

Det er jo en kjent vits/vitsetegning om temaet der Jesus er keeper: Jesus saves! Then passes the ball to Moses who scores!
Min humor :+1:t2: :smile:

The Mirror:

De Ligt will demand around £236,000 a week at Anfield, with Liverpool’s top earner Mohamed Salah is on £200,000-a-week contract.

Galskap hvis det er riktig. De Ligt er ikke verdt det.

Hvis han vil til Liverpool enn han for en lavere lønn enn han får hos PSG så er det verdt det. Men da må Salah, Mane og VVD opp til 250 i lønn. Kan bli problematisk

Det går ikke Liverpool med på. Det strider midt i mot deres lønnsstrategi. Det er opp til spilleren om han ønsker å gå til rett klubb sportslig, eller rett klubb økonomisk.

Dette skjer jo ikke. Hvis de Ligt skal få komme til Liverpool, må han ønske å komme hit. Dersom han - spesielt i en alder av 19 år - krever at klubbene må konkurrere om å gi ham høy lønn, da tror jeg han diskvalifiserer seg selv.

Nå tviler jeg på om de Ligt krever slike lønninger som det påstås, nå tviler jeg også om det er noen klubber som er villige til å gi en 19 åring slik superlønn. Kanskje PSG, men hvorfor spille i en klubb som PSG, kan ikke være så attraktivt å vinne Ligue 1 med 15 - 25 poeng hver sesong.

Jeg tror også United kan være villig til å blåse av pengene. Fordi behovet deres er enormt og de kan kke konkurrere sportslig med for eksempel oss eller Barcelona.

Å tro at han kan få innfridd slike lønnskrav hos oss, er galskap. Vi har jo ikke det behovet og han vil trolig ikke gå rett inn på laget en gang.

Jeg ønsker meg spilleren, men ikke ved å ødelegge lønnsstrukturen.

Hvor har The Mirror det tallet fra, mon tro?

Ikke helt riktig dette. Vi har som kjent Gud hos oss, i tillegg til The Normal One.

Litt snodig at Satan valgte hockey fremfor fotball? Konfliktsky?

Synd at Gud har lagt opp da.

Det er ikke et hinder å gjøre handelen før. Hazard er nettopp annonsert til RM feks.

Det er allikevel slik at de fleste handler skjer eller offentliggjøres når overgangsvinduene er åpne. Det var et spørsmål om hvorfor det ikke skjedde mer som ble debattert.

Det er vel en stund siden Gud spilte i Liverpool nå, eller?

Manchester United?? Hvorfor gå til en klubb som Tittentei er manager for? Regner med at de Ligt har fornuftige rådgivere som får han til å tenke på sportslige utfordringer fremfor lommeboka.

Gjør du virkelig det, når du vet at Raiola er agent?

Raiola er vel utestengt??

– Da jeg var på toppen av karrieren, ønsket ingen å signere meg. Ikke en eneste klubb viste interesse, forteller 32-åringen.

Stusselig intervju med Babel på no. Hvis ingen klubber er interessert i deg så er du vel enkelt og greit ikke god nok? Synes aldri han var spesielt god i Liverpool. Gjorde vel ikke allverdens av seg, bortsett fra et par pene mål, sist i Fulham trøya heller…Er vel en av de som kanskje har gått ut på dato på det nederlandske landslaget også?