Rykter og spekulasjoner

Det er vell det som er det største problemet til dagens unge talenter at dæm ikke har gode rådgivere. Alle skal vell ha peng, peng og mere peng. Nesten som agenten sir der du får best betalt er beste plassen å spille. Gjelder ikke alle sefølgelig. Men di fleste agenter er noen svin…

Om Raiola er utestengt betyr jo ikke han kan sitte å fore skit i øret på spillerene sine, og la en tredje mann utføre overganger. Nok en gang snakker vi om penger og atter penger…

Nå føler jeg det slik at de fleste unge spillere har gode rådgivere/agenter som vurderer deres fremtid og får spillerne deres til å velge riktig klubb, det er jo jobben deres. Gir agentene til stadighet dårlig råd, så får de neppe så mange spillere som de kan være rådgivere for. Dessuten så er mange unge spillere i stand til å tenke selv, og vurdere hva som passer dem selv best.

Om det faktisk er reelt at han har slike krav om lønn, så tenker nok agenten mer på penger enn det sportslige. Nå er det ikke sikkert United er ett dårlig valg. Der går han rett inn på laget og neste sommer antar jeg de har en kompetent manager. Det er mulig han nå gå ett par sesonger uten CL der, uten at det ødelegger karrieren.

United kommer tilbake. Spørsmålet er hvor lang tid det tar uten en ledelse som forstår seg så fotball.

Ryktene om Pépé stemmer ikke, ifølge Liverpool Echo.

Velger å tolke utsagnet fra Echo som en bekreftelse at klubben nå jobber med å få kloa i Pépé

Sludder, han valgte skateboarding

Stoler mer på Bouhafsi enn Echo når det kommer til spiller e fra Ligue 1

“Klopp er fornøyd med stallen som vant Champions League”. står det i saken der det dementeres at vi snakker med Lille om Pepe.

Vi hadde ekstremt flaks mtp lite skader på våre tre på topp denne sesongen. Origi er en god backup å ha, men om vi skal kjempe om PL-gull neste sesong mener jeg vi må ha en klassespiller til som kan rullere med de tre på topp uten at nivået senkes.

Håper ikke vi sparer oss til fant.

Echo er ofte ikke troverdig i det hele tatt. Er så mange ganger jeg har sett de si en ting, men noe helt annet skjer

@hattrick har skrevet mye av det jeg ville ha svart, men i tillegg kom det vel frem i går at Raiola har fått utsatt dommen sin, hvis jeg forsto det rett.

Manchester United may need to bid £60m to sign Aaron Wan-Bissaka after £40m offer is rejected.(The Telegraph)

Alle som får bud fra United vil kreve syke summer. Alle vet at de har mye penger, alle vet at de er desperate, alle vet at OGS har dårlig tid.

Jeg spår nye dyre kjøp og ekstreme lønninger. De må bare håpe at de får spillere som også leverer på banen

Tyder Echo-artikkelen på at det ikke kommer noen av betydning inn? Blir en lang sommer dette. :slight_smile:

Tja, hvem vet. Kan det være Echo blir brukt av klubben til å dysse ned spekulasjoner om overganger dem jobber med?
Er vel flere enn meg her inne som er fristet til å tolke Echo motsatt av hva dem skriver når det kommer til overgangsrykter…

Føler meg ganske sikker på at det minimum kommer en angrepsspiller av betydning inn. Noe annet vil være smått utrolig og sjokkerende ræva.

Galskap om så er tilfellet. Wan Bissaka er kanskje en spennende back, men United har vel behov for såpass mange forsterkninger denne sommeren (og sikkert neste sommer også) at et så massivt beløp for en back bør være helt underordnet.

Jeg blir faktisk ikke overrasket om så skjer, men veldig skuffet.

Hvis vi da ikke gjør det bra neste sesong så blir det vanskeligere igjen. Det gjelder å smi mens jernet er varmt Klopp. En stor offensiv signering er alt vi ber om.

Vil det være “sjokkerende ræva” dersom det ikke er en prioritet i sommer?

For all del; det er der jeg ville brukt flesteparten av pengene. Vingspiss til venstre av øverste sort - men Klopp har jo nå valgt å spille på høyrisiko helt siden Coutinho dro. Er det permanent, eller er det fortsatt en prioritet?

Vi antar jo det jo alle sammen - men til syvende og sist så har Klopp hatt 3 overgangsvinduer til å gjøre det. På vei inn i det fjerde.

Fikk du svar? Cas opphevet dommen

Jeg var en stor fan av Babel. Jeg syntes alltid synd i han. En spiller som Benitez regelrett ødelagte selvtilliten på. Det var en periode der Babel satt på benken hvor Benitez sa at han måtte ta sjansen når han fikk den. Babel var svært god mot Real Madrid i 4-0 seieren og hadde også gode kamper før det. Men etter den gode Real kampen ble han plassert på benken igjen i lang tid!

Echo er jo “klubbens avis”. Vil tro klubben styrer echo til å skrive omtrent hva klubben vil.