Rykter og spekulasjoner

Tror United må betale overpris på alle spillere de ønsker seg denne sesongen. I tillegg så virker det som £60m er det man rett og slett må betale for hva vi regner som en £25-30m spiller.
Prisene har tatt fullstendig av, og jeg tror egentlig det er vi supportere som har mest problemer med å akseptere det.

Palace-spilleren er bunnsolid defensivt, men i dagens fotball må en back være mye bedre offensivt enn hva han er. I hvert fall om han skal koste over en halv milliard. De gangene jeg har sett han har han vært begrenset fremover, men han har tre assists denne sesongen. Om de har kommet etter kjemping i feltet på dødball vet jeg ikke. Mulig han blir stopper på sikt, men han er jo ung og det kan være han vil være bedre fremover på et bedre lag

Nja, det finnes nok de spillere det er verdt å betale overpris for, men dette fremstår jo som et ekstremt tilfelle. Blir vel også ekstra ille av at det er en engelsk spiller.

Det finnes jo også spillere som faktisk blir billigere av en eller annen årsak. United burde kanskje vurdere et par av disse for å kunne betale overpris for de spillerne som faktisk er verdt å betale overpris for.

Neida, spiller fortsatt for oss. Spilte for et par dager siden faktisk, og er i alle tilfeller fortsatt en del av LFC :slight_smile:

Tror jeg må få meg en 8-10 koner til for å produsere noen talentfulle gutter, slik at pap`s kan sitte i godstolen å telle penger på sine gamle dager…
Tullete priser og lønninger i PL.

60 mill for Bisaka?? Får jo VVD til å se ut som en gratis signering for oss jo??
Trodde det skulle roe seg noe, men tok feil (igjen).
Vi signerer Pepe og DeLight og da tenker jeg kassa har blitt gravd dypt nok i…
Mulig vi får fantasisummer for de vi skal selge?

Ang pepe, er han klar for PL tro? Han er jo en skikkelig fremoverlent angriper som kan spille i alle tre posisjonene til tross for sin venstre dominante fot, men er han klar fysisk? Hva med defensivt? Blir i så fall matchet forsiktig inn i stallen alà Fabinho.
Håper han blir rød :clap:

DeLight er jo klar for store oppgaver allerede, så der er det vel bare snakk om vi skal evt selge unna en spiller typ Lovren?

Anyway, Klopp har kontroll👍

Antoine Griezmann has reached an agreement to join Paris Saint-Germain this summer, reports Sport.

The French forward was expected to leave Atletico Madrid for Barcelona but has opted to move to the French capital.

• Gareth Bale has informed the Real Madrid board that he intends to see out the remainder of his contract, which runs until 2022. (AS)
  • AC Milan are prepared to sell Suso to Atletico Madrid for £35m as they attempt to balance their books by the end of this month. The Rossoneri are in the middle of an appeal against Financial Fair Play violations. (Corriere dello Sport)
  • Eintracht Frankfurt could be set to lose Ante Rebic with Inter Milan interested in the Croatian. (Bild)
  • Inter are hopeful of securing the double signing of Roma’s Edin Dzeko and Aleksandar Kolarov. (Corriere dello Sport)

JUVE CUT LOSSES FOR SARRI

Some news from the continent!

Juventus are prepared to sacrifice £8m that Chelsea owe the club for Gonzalo Higuain in order to clinch the services of Maurizio Sarri .

The Blues have no intention of signing the Argentine permanently this summer and have instead moved on to other targets

Aner ikke hvor seriøs denne portugisiske kilden er.

Kunne ikke vært oppsummert på en bedre måte.

Artig å tenkte på hva vi har betalt for våre backer i forhold​:grinning::grinning:

Jeg har trua på at Bruno kommer

Ingenting som fryder meg mere enn at Man utd bruker evt flere mill for å de spillerne de vil ha.

Igjen må de bruke latterlige summer for å fornye stallen sin…

Håper på Bruno eller Pepe kommer inn, evt begge. Har ikke vært så dummen med Chillwell nå som Moreno drar.

Kanskje £60m for reserve venstreback. Mildt sagt råflott.

Jeg mener vi helt klart må forsterke. Det kan bli nesten 70 kamper neste år. Rundt 15 mer enn i år.

Samtidig er vi forsterket med Ox, Brewster og kanskje Lallana? Origi vil også trolig kunne spille en større rolle neste sesong.

Hvis vi er snille vil dette si ca 3 spillere ekstra til 15 kamper ekstra. Dette er høres kanskje ok ut, men det er ikke nok mener jeg. Vi vil jo selvsagt få skader. Keita og Shaqiri er allerede skadet og andre sentrale spillere kommer sent tilbake før sesongstart.

Ønsker derfor en eller to offensive inn.

Gjerne Lallana og Lovren i bytte mot noe bedre og ungt.

Lallana har sagt at han skal være med neste sesong, så da blir det evt Lovren, men samtidig synes jeg de vi har på stopperplassene er gode nok. Da må vi isåfall hente f.eks De Ligt for at Lovren drar.

Tar veldig gjerne det byttet du foreslår

Vi kommer til å forsterke tror jeg. En VB og en offensiv spiller

Bør ha mer enn bare vb-backup og 1 offensiv spiller spør du meg, noe kan dekkes opp av akademi og spillere fra utlån, men vi trenger flere å velge i mellom enn vi hadde denne sesongen mtp potensielle skader. Håper og vi er en trussel i alle cuper og da må våre “nest beste” være meget gode mtp bl.a liga- og fa-cup.
Hb-backup er noe jeg mener vi trenger (fab hører til på midtbanen og Gomez er best som stopper), men er en heldig så kan samme potensielle kjøp være backup på både vb og hb

Vi trenger nøyaktig det Kloppen mener vi skal ha, verken mer eller mindre.

In Klopp we trust!