Rykter og spekulasjoner

Du skriver mye positivt om Klopp som jeg forsåvidt er enig i, men er det meningen at dette skal svare på mitt innlegg om risikovillighet? Jeg er isåfall ikke smart nok til å skjønne svaret:)

Panikken begynner å bre seg ni dager etter CL-triumfen?

De Ligt ikke på vei for 290 000 pund i uka? Selvsagt flere klasser bedre enn Gomez på 21.

Pepe kommer ikke. Klopp neppe kontroll og ingen vil til oss nå.

Etter Pepe tomt der ute.

Slapp nå av. CL mesteren altså.

Å beskylde Klopp for å hvile på laurbær ni dager etter triumfen, bør sende dere som gjør det i skammekrogen med OGS-maske på.

Her skal det utvikles videre og her skal det inn 2-3 mann. Mannen som avgjør det har akkurat tatt 97 poeng i CL og vunnet CL.

De som ikke aksepterer det, håper jeg finner annen hobby.

Jeg ser hverken panikk eller noen som beskylder Klopp for å hvile på laubærene. Derimot ser jeg noen som mener at Klopp er ufeilbarlig og at dem som ikke mener det samme ikke fortjener CL-seier eller å kalle seg Liverpool-supportere. Det synes jeg er oppriktig trist og jeg skjønner strengt tatt ikke hvorfor slike supportere velger å delta på et diskusjonsforum, for her vil det heldigvis alltid være ulike meninger.

Lite nødvendig å «krisemaksimere» to måneder før sesongen har startet :joy:Klopp har kontroll. Full kontroll!

Vi vet Klopp er villig til å betale store summer og vente på de rette spillerene. Ref VVD, Alisson og Keita.

Jeg tar dette med knusende ro.

Har du tillit til Klopp og klubben i årets sommervinduet, eller er du redd for at klubben nå kan ha et dårlig vindu som svekker vår posisjon?

• Ja, jeg har full tillit til klubben. De kan egentlig gjøre hva de vil og jeg vil være avslappet.
  • Ja, jeg har egentlig tillit, men en liten frykt for et dårlig vindu er selvfølgelig der.
  • Nei, jeg er skeptisk til ryktene som har vært til nå og jeg stresser med at vi ikke har kommet i gang enda.

0 stemmegivere

Hvilken panikk? Den panikken har ikke jeg lest noe sted. Liten panikk på forumet angående sommervinduet, vl heller si det er mer spenning når det kommer til nye signeringer.

Da tolkes ting forskjellig

Dette kan bli dyrt.

Manchester City and Manchester United are set to go head to head for Harry Maguire now that England’s Nations League campaign is over, Sky Sports News understands.

The local rivals both want to sign the England defender this summer and are prepared to enter talks over a deal that would likely smash the record for an English defender.

His current club Leicester do not want to sell him, however, and it is understood they have therefore not put a valuation on the 26-year-old.

But one source has told Sky Sports News the Foxes believe he is worth in the region of £80million - more than the world record set by £75m Virgil van Dijk last year.

Both City and United are understood to be reluctant to pay that much - but any fee would almost certainly break the £50m City spent on signing Kyle Walker from Tottenham in 2017.

Hvor krisemaksimerer jeg?
Jeg sier bare at vi er utsatt, mindre enn for 2 år siden men fortsatt utsatt… jeg stoler på Klopp, har gjort det siden hans første dag i klubben, men mener fortsatt vi trenger å hente spillere i de posisjoner jeg nevner.
Og selv om jeg stoler på Klopp og hans apparat, og vil ikke bytte de mot noen, så trenger jeg ikke å være enig til en hver tid. Vi er enormt heldige som har Klopp, selv da noen mente han hadde underprestert i de nesten 4 årene han har vært her ettersom vi gikk mot en 2.plass i PL og så ut til å ryke mot barca i CL, mente jeg at vi ikke kunne hatt noen bedre eller som passet Liverpool bedre.
Benitez var god, er fortsatt god, og hadde godt forhold med supporterne, men selv ikke han var en like god match med Liverpool som Klopp er.
Klopp er “the normal one” Liverpool er en klubb for folket, som jeg håper han forlenger kontrakten sin allerede i sommer :crossed_fingers::crossed_fingers:
Må heller ikke glemme at vi faktisk ikke vant PL og det er vi som må heve oss ytterligere (om mulig) for å slå city, som har vist at de har evnen til å fortsette på samme skyhøye nivå i over 2 år

Helt riktig som du påpeker, jeg har svart til deg og det skulle være et nytt innlegg.

Heller ikke smart nok til å forstå hvordan jeg fikk det til😉

Det blir ikke riktig å sammenlikne den oppsetninga de har med vår.
På papiret betydelig sterkere.
Det er Klopp og hans evne til å få ut mer som er årsaken til at vi er så nærme dem.
Så jo det er det!
Laget vårt trenger forsterkning, det vil det alltid trenge.
Men det vil TROLIG koste fordi førsterekka er utrolig god i dag.
Jeg mener det er utopi og en trillebår med naivitet å tro at det ikke er spillere der ute som er gode nok til å forsterke oss og som vil til oss nå. Dette momentum må benyttes!

Hvilke lagdeler er så gode at forsterkning ikke er realistisk?
Etter min mening: Keeper, HB, 1 x stopper, VB, HV, VV, Def og Off MB.
Vi kan forsterke på stopper, på spiss, og midtbanen som helhet mangler litt.
Om Klopp klarer å trylle igjen behøver det ikke å koste skjorta heller, for all del og helt slik, men disse lagdelene er ikke maksimale enda.

Vi har akkurat vunnet en DIGER pokal og gjennomført en utrolig ligasesong, men det er så typisk å da tro at nå er alt såre vel og mission accomplished.
Jeg er ikke der. Jeg vil ha tilbake tronen som Englands og helst Europas beste klubb, på fast basis. da må man fortsette å bygge, ved enhver mulighet, fordi det gjør ALLE konkurrentene.

Jeg klarer ikke å tenke sånn. Ikke etter at vi lagde verdens beste backpar av en tenåring fra akademiet og en ukjent nedrykkspiller på Hull. Ikke når vi feide Barcelona av banen med Origi i front.

Da tror jeg på det når Klopp sier at vi blir bedre fordi laget utvikler seg sammen. Fordi spillerne vi hadde forrige sesong er bedre neste sesong - som lag. Da er jeg åpen for at det kan skje store ting med spillere vi allerede har, her eller der, i kjente eller nye roller. Og dersom vi kjøper noen, dyrt eller billig, har jeg tro på det også, enten det blir én eller flere spillere.

Etter sesongen som gikk, etter 97 poeng og etter semien mot Barca, klarer jeg ikke å tvile. Oppriktig talt mener jeg det er nokså sykelig å ha noe som helst annet enn tillit, nesten uansett.

Så jeg betegnes som sjuk i hodet?
Fordi du ikke klarer å tenke på samme viset som meg?
Det synes jeg er litt snevert.

Jeg har tillit til spillerne Klopp&co går for i sommer.
Jeg har mine tvil om Klopp&co ser de samme behovene i stallen som jeg gjør - eller vurderer de like viktige.

Det eneste som føles sikkert er at Klopp kommer til å gjøre (eller ikke gjøre) noe som føles ut som en risiko - men at det tross alt likevel går bra.

De et sterkere fordi de har bredde, ikke fordi førsteelleveren deres er mye bedre, så absolutt innenfor å sammenligne. Når noen av de tre fremste er skadet hos de, så kan de sette på feks Sanè eller Jesus. De har bredde og en god førsteellever. Vi har ikke samme bredden, og derfor er det der vi først og fremst må styrke.

Han sier ikke du er syk i hodet. Det var å dra den vel langt

Bare at det er nokså sykelig å tenke slik.
Men det skiter jeg i.
Greit å være uenig.

Og ved å hente en til to som forsterker, så er det ikke ensbetydende at den i førsterekka som “erstattes” må ut…
Ergo øker man styrken i førstrekka og forsterker bredden.
Hva er det egentlig som er galt med å tenke slik, som gjør at folk her inne reagerer som de (dere) gjør??

Vist vi greier å kjøpe spillere som Klopp vil ha som er bedre enn Salah, Van Dijk, og Mane så helt ok for meg. Det viktigste er at Liverpool fotball club blir bedre og bedre. Ikke hvem som spiller der, så lenge de ikke er skikkelige drittsekker da​:see_no_evil:. Klubben er viktigere enn enkelt spillere. :+1::soccer::+1: PS, dette var kun eksempel​:clap::clap: