Rykter og spekulasjoner

Tror 50 prosent av de som ønsker Dybala gjør det pga navnet og hypen.

Hvor god er han i løpet av fem kamper? Det er egentlig hva det handler om. Alle våre spillere scorer høyt der.

Liverpool har kommet til toppen på grunn av gode spillere som opptrer som et kollektiv.

Det er en grunn til at spillere som Dybala ikke får tillit.

Hva snakker du om? Han har da fått tillitt i alle klubber han har vært i? Grunnen til at han er på benken nå, er pga Ronaldo - et unikum omtrent uten sidestykke innen fotballen.

Har du sett Dybala spille fotball egentlig, bortsett fra YouTube highlights? Han har helt ekstreme ferdigheter. Det var til og med noen her som skrev i går at han manglet fart. Det tyder på at man har sett særdeles lite av ham.

Jeg har sagt det i tre år nå - jeg hadde gjerne sett han i rødt.

Dypt uenig. Er han god nok spiller han. Man finner alltid plass til gode spillere. Liverpool spilte feks med både Sturrigde og Suarez.

Er han ikke god nok for Juve er han iallefall ikke god nok for Liverpool. I tillegg virker det ikke som Liverpool trenger typer som Couthino og Dybala lenger. Klopp vil heller ha Milner. Og det funker

Nja, det er flere med ekstreme ferdigheter som ikke nødvendigvis ville passet i alle lag, type de som spiller litt mer intensiv fotball slik som oss. Zlatan er et eksempel. Har en mistanke om at også Martial kunne slitt. Og selv om Dybala fremstår som en meget god spiller, er jeg langtifra sikker på at han ville være verdt kanskje et tresifret antall millioner pund (for Liverpools del). Jeg ville betalt så mye (og mer) for Mbappe. Jeg ville også cashet ut £100m for Sancho. Tror dog ikke det er flere spillere jeg ville betalt så mye for.

Klubben har ikke hastverk med å gjøre justeringer på stallen i sommervinduet, og vil blant annet gi Divock Origi ny avtale av angriperne. I tillegg ønsker ikke klubben å stå i veien for spisstalentet Rhian Brewster som endelig nå går skadefri inn til pre-season i juli.

Men som nevnt betyr ikke dette at klubben ikke er på utkikk etter en anvendelig angriper, slår Connor Dunn i Echo fast. «Det betyr bare at de kun vil signere en spiller hvis de passer og overgangen er riktig.»

Liverpool har blitt kraftig linket til Nicolas Pepe i det siste, men nå hevder The Mirror at dette kun er for å lokke prisen på Lille-spilleren opp. Jürgen Klopp skal etter rapportene kun gjøre små endringer på laget før neste sesong, og da er ikke Pepe en mann han skal ha inn.

Det kan bli små, men likevel viktige endringer i troppen. Sannsynligvis skal det justeres noe, og det er jo nettopp der vi ønsker å være. Minst to nye spillere kommer inn, antakeligvis tre eller fire.

Det har blitt avsluttet samarbeid med flere spillere, så jo, vi får nok 2-4 spillere inn døra også.
Men hva de heter er det bare Klopp som vet.
Det eneste jeg vet er at klubben nedringes av agenter som mener de har den rette spilleren for oss👏

Helt ærlig så har IKKE jeg kontroll over hvem som er god nok der ute i verden.
Han kan hete Pepe, bing eller bong for min del, men de som kommer er nøye gjennomtenkt, passer inn i spillergruppa, har en sunn holdning til sporten, lite tid til SM (les:Ballotelli, Sakho m.fl)
Klopp elsker arbeidsjern som Hendo, Milner, Robertson, Firmino etc…
Så jeg tenker vi får inn noen vi ikke har på «radaren» i det hele tatt, og gleder meg til å bli kjent med de :hugs:

Har stor tillit til Klopp & co med den historikken de kan vise til. Under tidligere managere har jeg ikke hatt den samme tilliten, så det er en god opplevelse å følge overgangsvinduet.

Men jeg liker godt at minst én eller to av signeringene gjøres tidlig i vinduet, slik at man kan få en følelse av kontroll her man sitter uten å vite hva som skjer :wink:

En oppsummering av selvfølgeligheter? Sier som vanlig egentlig ingenting.
(Ikke en kommentar til deg, men han “duden” i Echo)

Får litt følelsen av det samme når jeg leser Echo. Vi bør for lengst være i gang eller også ferdig med sonderingene, men Dunn i Echo får det til å høres ut som vi ikke har startet på arbeidet, og at mye er opp til tilfeldighetene fremover.

Her høres det jo nesten ut som det er Liverpool som har gått inn for dette. Kanskje det bare er jeg som leser det slik? Her er uansett hva Mirror skrev, så det er tydelig (for meg :nerd_face: ):

Liverpool believe they are being linked with Nicolas Pepe to drive the player’s price up ahead of one of the biggest moves of the summer.

Jeg tror det faktisk er så pottetett at det kun er Klopp og hans nærmeste medarbeidere (inkl. eiere og transferkomité) som vet noe konkret.

At selv de aller, aller mest pålitelige journalistene faktisk vet like mye/lite som oss.

Du har nok rett. Likte det bedre når vi fikk høre om spillere på forhånd via rykter :yum:

Det ser ut til at Pepè ikke blir hentet denne sesongen. Kan hende at Brewster får komme inn på banen regelmessig og at Klopp ser at han har den backupen i angrepet som han trenger (Sturridge borte). Derfor:

1. En ny reservekeeper om Mignolet drar denne sommeren
  2. En erstatter for Lovren (Milan rykter)
  3. Venstreback

Sannsynligvis. Men det kan komme lekkasjer fra fransk side, som avslører at Liverpool ikke er i noen dialog med Lille.

Denne venstrebacken blir faktisk 20 år i løpet av høsten. Jeg blir ikke overrasket dersom vi ikke kjøper noen ny.

Sempremilan, som jeg forstår er et nettsted drevet av AC Milan tilhengere, skriver at journalisten Gianluca Di Marzio skal ha uttalt til Sky Italia at Dejan Lovren er aktuell for AC Milan.

Lovren byttet mot De Ligt, hadde vært en reell forsterkning momentant. En av få mulige faktisk.