Rykter og spekulasjoner

NEI! Her hadde vi sjansen! Pokker altså!

_Kinesiske Beijing Guoan skal ha forsøkt å sikre seg Daniel Sturridge på fredag, som var deadline day i Kina. Måltyven skal imidlertid ha avslått et stort tilbud. Beijing Guoan ledes av tidligere Leverkusen-manager Roger Schmidt, og det er Schmidt som skal ha ønsket seg Sturridge. _
Mirror

Akkurat DER steg Sturridges anseelse VELDIG hos meg. Det her forteller at han VIL noe hos oss. Innimellom må jeg innrømme at jeg har lurt på akkurat det.

Gutten har integritet.

Blir spennende uker fremover :grinning:

Godt gammeldags klasserykte high!

Sånne rykter gjør matematikk enkelt for oss fansen. 2 + 2 = 5 :smile:

Borini avslo også en overgang for gode penger…
Var ikke sportslig eller økonomisk bra det heller, og det mistenker jeg med Sturridge også. Lenge siden jeg har hatt tro på han.

Er det noen bortsett fra meg som har trua på’n da?
Synes han så “sprek” ut i går jeg…:hugs:

??

Jeg å @liverpoolian er mye bedre venner en dere tror…

Love you Ian…

Var kanskje utydelig.
“Det”= at vi gikk glipp av pengene for Borini. Han ble jo for å kjempe om plassen sin, der vi hadde hatt mer nytte av salget enn å ha han i klubben.

Det mener jeg ang Sturridge også. Tror vi hadde kommet bedre ut av det om vi måtte erstatte han- basert på hvor enig jeg er i hvilke spillere vi jakter på ellers. En mer tilgjengelig spiss som kan score 15-20 mål hadde vært bedre enn å holde på en som ikke har vært god nok i 3 sesonger

Vi kjenner alle til Sturridge sine kvaliteter og avslutteregenskaper, i mine øyne er han en av de beste spissene i PL når han er skadefri. Problemet er at han er skadet størstedelen av sesongen, noe han har vært de 3 siste sesongene. En liten skade på den fyren så er han ute i ukesvis, noe som må være frustrerende for manager og resten av støtteapparatet.

En del av meg ønsker å beholde Sturridge nettopp pga hans kvaliteter foran mål. En annen del av ønsker å selge Sturridge pga alle hans skader, det er ganske så irriterende å ha en spiller i stallen som ikke bidrar i nevneverdig grad fordi han er skadet store deler av sesongen. Klubben må ta en helhetsvurdering om hva han bidrar med i antall kamper og målpoeng, kontra hans høye lønn.

Andy, du har jo monstertrua på alle!

Du difransierer jo aldri spillerne våre.

ALLE spillerne våre er gode

Alle talentene våre blir gode.

Vi får alle targets (tar bare litt tid)

Vi vinner alle kamper

Vi vinner alle pokaler

Du tror på alt det

… hadde det bare vært sånn…

For meg er Sturridge viktig fordi han er flink innenfor 16 meteren. Altså god mot lag som ligger lavt og som nekter oss rom. Han har ikke lengre den eksplosive rykket han hadde for noen år siden. Tenker at det er skader som har satt han tilbake. Jeg håper på at han vil holde seg skadefri i år, men det er nok sikkert ett forgjengelig håp. Problemet med å selge han er å finne en like god kvalitet til en fornuftig pris. Får vi inn VvD, Keita og Robertson i tillegg til Solanke og Salah er jeg godt fornøyd med vinduet. Vi får vente til neste år med å skaffe oss en ny spiss. Men klart , får vi Mbappe eller Aubameyang, sier jeg ikke nei takk.

I så fall sommerens viktigste underskrift, i mine øyne!

Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke denne…så får håpe at høyrehånda til @zevs ikke er altfor støl i dag.:sweat_smile: Hvis han da ikke har en søt søster som har lurt seg inn på kopforum?:smiley:

Bra om han signerer, men jeg vil si at Salah er en bedre underskrift.

Rimelig vanskelig å finne enlignende spiller som Salah. Litt enklere å erstatte Can sin rolle/type i troppen.

[quote=“Kramer32, post:21846, topic:59, full:true”]
Andy, du har jo monstertrua på alle!

god morgen! Jo, det kan sikkert virke slik for deg som ikke har egne meninger og følger bare trua til andre. Jeg har vel vært positiv til de fleste, men ikke alle

Du difransierer jo aldri spillerne våre.

nå er jo jeg så heldig å ha den nest høyeste trenerutdannelsen man får her hjemme uten PRO lisens, så litt peiling har jeg. Men å si at jeg ikke ser forskjell på våre gutter er ett utsagn du får stå for selv. Jeg er ganske klar på hvem jeg liker, og kanskje ikke så opptatt av å avskrive en spiller som mange andre. Jeg jobbet for 25 år siden i Lyn hvor vi hadde spillere på landslagsnivå. De fleste var supergode, men også der mistet vi spillere pga skader. Tom Sundby, Siemen Agdestein m.m

så jo, jeg har sett det på nærthold, og i Tom Sundby’s tilfelle, så var vi glad hver eneste gang han kunne ta på seg drakten. I mine øyne Norges beste spiller gjennom tidene, men dessverre fotballinvalid pga Steve Nickol fra Liverpool (landskamp)

ikke sikker på hva du legger i å difransiere spillerne våre, men jeg er krystallklar på hva jeg personlig mener om spillere vi trenger og ikke (selvom Klopp aldri ville brydd seg om mine meninger😂

ALLE spillerne våre er gode

gode? Ja, vi har ingen DÅRLIGE spillere. Men vi har noen bedre enn andre, det er sant. Men dårlige? Nei det har vi ikke.

Alle talentene våre blir gode.

ja, de fleste av talentene våre blir gode, og enkelte svært gode. Tror ikke du er i nærheten av å forstå nivåforskjellen mellom gode og svært gode talenter. Vi har for eksempel veldig mange gode på U23, hvorav 3-4 mann _KAN _kanskje spille seg inn til fast plass på A-stallen. Men de som IKKE klarer det, kommer ikke til å legge opp, de må bare spille for ett annet lag som er bittelite mindre bra enn oss. Jeg har ståltro på Kent, Grabara, TAA, Woodburn og Ett par til, men det betyr IKKE at de alle lykkes. Det er bare bevist at de har talentet til å kunne prøvespille for A-stallen, men hvor de står om uker, mnd, vet ingen. Det avhenger av skader, utvikling osv

Vi får alle targets (tar bare litt tid)

nei, det har jeg aldri sagt. Men at Klopp har en annen tilnærming enn hva vi har vært vant til tidligere er hevet over en hver tvil. Vi er ikke ute på ad-hoc shopping. Vi har analysert og vurdert de som SKAL forsterke troppen vår, snakket med spillerne i god tid for å se interessen, for deretter å gå spesifikt etter de. Jeg liker slik handling svært godt og tror at vi får de fleste vi har satt oss som mål å hente. At markedet har gått helt bananas er en annen sak, jeg er overrasket over hvor løst pengene sitter om dagen, og spillere som jeg vet ville vært solgt for 30 mill i fjor, selges nå for 60. Altså en tullete dobling i markedet fordi det er så ekstremt viktig å være best pga sponsorer, TV-penger og til slutt eier-skryt. Russer’n ville ikke vært på brua å sett kamper hvis de lå rundt Middlesbrough i nivå…

Vi vinner alle kamper

jeg VET at vi ikke vinner alle kamper. Men vi kan gå inn i hver enkelt kamp å vinne de, noe annet ville vært meningsløst. Vi er gode nok til å slå alle. Men det finnes ingen klubb i verden som gjør det… men at du kan se det slik, fordi jeg er langt mer positiv til Liverpool enn deg, det er mulig…

Vi vinner alle pokaler

som over. Vi KAN vinne alle pokaler… har du vært på Anfield noen gang? Har du tatt deg tid til å ta omvisningen? Har du sett hvor mange pokaler vi faktisk har?? Vi er blandt de beste klubbene i verden, så ja, vi KAN vinne flere pokaler…

Du tror på alt det

Jeg har sterk tro på det konseptet som kjøres nå. Klopp er helt sentral i hva vi nå er i ferd med å gjøre. I år skal vi vinne Premier League, og det må vi alle forholde oss til. Jeg velger å tro på prosjektet med alle de aspekter det innebærer, så har du all rett i verden til å si hva var det jeg sa, hvis vi ikke klarte det. MEN, det er ikke unormalt å henge seg på ved pokalfeiring, selv når man har sittet å vært sutremus gjennom sesongen. Jeg bryr meg ikke, jeg blåser lang marsj i om du sitter på promperommet til mamma og ser med våte øyne på de gamle plakatene dine fra glansperioden i Leeds. Jeg bryr meg ikke i det hele tatt. Men svarer deg her fordi du har et ganske feil inntrykk av meg…

… hadde det bare vært sånn…

sånn er det👍

Hames Patinho @HamesPatinho·9t

Guinean News outlet have confirmed the signing RB Leipzig midfielder Naby Keita to Liverpool for fee around 70 million euros

The news source has also claimed that keita will be a Liverpool player by this Thursday #LFC

Tenk om Keita faktisk er snart Liverpool spiller🏆
Vår nye Gerrard👍
Jada, vet det ikke er mulig, men vi er dønn avhengige av å få inn slike talenter som kan gjøre en forskjell, skal vi vinne PL.
Jeg vet altfor lite om Keita, annet enn 5-6 YouTube video og en del spiller-analyser jeg har sett på. Men det ser svært lyst ut, og når Klopp presser på for å bruke så mye penger, er det nok noe helt spesielt som ankommer Anfield!
Gleder meg​:trophy::trophy::trophy:

Sitter og ser på laget mitt/vårt og innser at vi har mange spillere som stallfyll og ja jeg vet at vi må ha mange i troppen i år ,men dette begynner å bli mange.
Er dere ikke enige og at noen må selges i dette vinduet.
De jeg ville ha lagt ut til salgs er hvis vi får inn Keita og VVD
Origi hvis vi får som det er skrevet tidligere opp mot 75 mp
Lukas - Sacho disse er vel snart solgt. 30 mp totalt for disse to
Klavan - Moreno - Ings - Markovic tot. 50 mp for disse er vel en grei pris

tot salg på 130-150 mp
da har vi hentet inn det meste av kjøpene våres.
Men jeg ønsker en spiss inn feks en ukjent Sebastián Driussi fra argentina som har skoret 17 mål på 25 kamper og er 21 år. Kanskje ett røverkjøp