Rykter og spekulasjoner

Hei!
Jeg forstår tankene dine, men husk at vi skal spille ganske mange flere kamper i år…
Selvfølgelig forsvinner noen, men det er nok ikke for å slanke stallen, snarere fordi noen spillere ikke ønsker å være på benken da de kan spille for andre lag fast.
Klopp har vurdert stallen for lenge siden, og har satt en stall, samt har sikkert en 8-10 spillere som han vurderer i oppkjøringen.
Enkelte spillere vil nok aldri forlate skuta, selvom mange mener det er på sin plass, men det gjenstår å se…
Var jeg en spiller som kunne få 5-15 kamper for Liverpool eller til og med mer, ville jeg ALDRI reist. Tenk å få fast plass på Swansea når du heller kunne feiret som seriemester og spilt CL???
Selv Sturrige tror jeg innerst inne har mest lyst til å bli. Og da tror jeg han blir👍
Klopp vet hva han kan tilføre i de kampene han greier å spille. Og for Sturrige sin del, er det bedre å sitte skadet hos West-Ham??

Du har jobbet i Lyn andy? En kamerat av meg var keeper i Lyn et par sesonger på midten/slutten av 80 tallet når Drillo var trener i Lyn.

Jeg var trener i Juniorstallen👍
Men det var 91-93 mener jeg… føles ut som om det var kort tid siden, men er ett kvart århundre siden​:grimacing::older_man:t2:
Var innom senere også, da det ble satset tungt, men da var det så mye kokker der at jeg forsvant fort ut igjen…

Ladies and gentlemenn vi har fått oss en ny nr 8;)k8ta!

Hvem? hvor??

Gud så deilig det skal bli når du får rett👍
Første sikre kilde ang Keita, så spretter jeg champis’ uansett hvilken dag det er​:trophy::trophy::trophy:

Svææært godt oppsummert!!

Slutt å sleng slik skitt når du ikke kan følge det opp med fakta!!!

Kan vel være fakta ?
Det er fakta​:ok_hand::+1:

Etter uttaket til Hong Kong kan man vel med 100% sikkerhet si at Markovic, Lucas og Sakho er ferdige i klubben.

Hvorfor fortsetter du å skrive sånt egentlig? Tilfredsstillende?

Det er fakta når det er gjort, og når det er offisielt bekreftet.

Time vil sjåv sier nå jeg.

Hei Andy, må bare berømme positiviteten din. Den er også velfundert. Dessverre får jeg neppe være med på turen til Anfield i oktober, men lov meg gjerne å se en kamp sammen i den fine hovedstaden vår. Sikker på at det vil bli en hyggelig opplevelse :heart_eyes:

Hvor mange ladies det er som sjuler seg bak nickene her inne vet jeg ikke, men jeg har fremdeles til gode å se noen gentlemen her (bortsett fra meg selv naturligvis):joy:

Etter mitt skjønn trenger ikke nivåforskjellen mellom de som lykkes og de som ikke lykkes være så enormt stor. Eksempel: En mann som Carragher vil jeg påstå var heldig med tidspunkt, trener og Liverpool’s posisjon på tidspunktet han fikk sjansen/slo igjennom.
Om man sammenligner Carra og Jon Flanagan mener jeg å se store likheter (Please ikke halshugg meg for mine meninger). Begge er meget begrensede talenter, men begge går inn i taklingene med dødsforakt. Ballbehandling og egenskaper for å lese spillet er/var begrenset. PS! Ja Carra lærte å lese spillet bra etterhvert, men han var ingen Maldini! Men med nok spilletid vil de fleste “gode” talentene kunne holde et bra nivå. De talentene som er svært gode rekker som oftest lengre (Ref Gerrard, Owen, osv).

Karrierene til Carra og Flanagan vil nok se helt annerledes ut. Flanagan får nok ikke mer tid i Liverpool og han vil nok aldri kunne etablere seg på et lag i PL. Jeg lurer faktisk på om han ville vært bedre enn de 10 beste høyrebackene i norsk tippeliga…
Jeg spør meg ofte om årsaken til at Flanagan fortsatt er i klubben. Kan det skyldes at selv trenere med den høyeste trenerutdannelsen tidvis ikke er bedre enn mannen i gata til å “spotte” talent? Jeg har selv spilt fotball og husker den perioden jeg trente under hjelpetreneren til Teitur Thordarson. Jeg mener fortsatt at vedkommende ikke kunne skille talenter fra A4-spillere, og langt ifra skulle gode talenter fra svært gode talenter.

Ja, det hadde tatt seg ut om Klopp gikk for Southampton spiller til.
Men det blir nok Robertson, tipper jeg.

Amavi på lån ?
http://www.eatsleepsport.com/liverpool/reds-consider-amavi-bid-2295908.html#/.WWtmVOlLfIU

Har vi?

Notat til meg selv: Ikke logg inn på Kopforum etter en kveld på byen…

Everton are preparing a £30million bid for Theo Walcott, according to the Daily Mirror.

The England international has struggled to hold down a regular first team spot at Arsenal in recent years and Everton are looking for reinforcements after selling Romelu Lukaku to Manchester United.