Rykter og spekulasjoner

Lite aktivitet her inne i dag :scream: Bygger folk opp overskudd til Keita blir signert :smirk: ? :joy:

United :grinning: (jeg håper hver sesong :joy:)

Vist dette skjer så tror jeg fort de havner utenfor topp 6

(Obs: bringer ingenting nytt, men interessant likevel)

Leif?

Liverpool have reportedly stepped their interest in Stefan De Vrij. (Source - La Gazzetta dello Sport)

Skal hahaha sorry tastaturet på denne tlf er latterlig følsomt. Ser ikke før jg har lagt ut:p

Lucas motsatt vei.
De Vrij har en prislapp på rundt £18-20m. Lucas går vel for £5m.

Helt umulig å følge ryktebørsen om dagen. Men blir det mer solide rykter rundt dette betyr vel det at VVD skrinlegges?

Jepp, backene våre er ikke det jeg først vil skifte ut.

stepped up or stopped there interest?

masse prosent men smaker elefantpiss…

Litt usikker på de Vrij. Litt fordi jeg tror han nivåmessig blir bedre enn Klavan, men bak Lovren. (ønsker minst nivået til Lovren)

Hovedsaklig skader som gjør meg usikker. Mener det er veldig viktig å hente en vi stort sett kan stole på er tilgjengelig. De Vrij var ute nesten et helt år med kneskade fra sept 2015 til juni 2016. Deretter har det vært rusk i maskineriet noen ganger, ikke ulik mengde fravær som vi etter hvert kan si at vi forventer Lovren har. Mistet 12 kamper denne sesongen pga. skade. Vi kan ikke basere oss på 3 midtstoppere som alle kan ventes å være borte 1/3 av sesongen… Isåfall må de være flinke til å aldri overlappe hverandre :stuck_out_tongue:

16/17 tendon irritation 3 days
16/17 Muscular problems 5 days
16/17 Tear in the abductor muscle 9 day
16/17 Shin bone bruise 9 days -
16/17 Knee Problems 6 days
16/17 Metatarsal fracture 43 days

Er absolutt ingenting som tyder på at lfc prioriterer de vrij om man skal tro de seriøse journalistene. Dette er “tilfeldigvis” et rykte som blusser opp igjen når “tilfeldigvis” en lfc-spiller er på vei til Lazio. Tror jeg er vås

DORTMUND FIRE AUBA WARNING

Borussia Dortmund have fired striker Pierre-Emerick Aubameyang a warning over his uncertain future.

Speaking to German newspaper Welt am Sonntag, Hans-Joachim Watzke said: "We have told Auba: 'If you want to move somewhere, and you have a club willing to meet our demands, then come to us and we’ll talk.

"But this will only apply within a certain time window, which is slowly closing. We would clearly need to get a replacement for him, which is difficult to impossible in any event.

“We will wait for a couple more days, but not for much longer. There are no offers on the table for him so far.”

“a club willing to meet our demands” MÅ selvfølgelig Watzke si. Slik dette utvikler seg, Dortmund med misfornøyd spiller som vil bort - ingen bud på bordet… kan det muligens gå an å få han billigere enn forespeilet? Om vi kan “slippe unna” med å betale £50 millioner for han, så ser jeg gjerne at vi heller kjøper han istedenfor VVD. Så kan vi videre selge Sturridge for £20-30 millioner, og har dermed en transferpott på dette pluss de £20-25 millionene vi “sparer” på å ikke kjøpe VVD. Nok til Koulibaly, kanskje.

Edit: Vi gjør selvfølgelig ikke dette. Om noe i nærheten av dette skal skje er det vel mer sannsynlig å tenke at vi kan plusse på Sakho-penger også, og dermed likevel gå for VVD samt Aubameyang. Da hadde vi snakket slagkraftig lag!

Ser the shit hevder VvD vil levere inn en transfer request

Av veldig sikkre kilder har de gitt akkurat de samme nyhetene angående forhandlingene med keita. Når disse 2 skriver noe om liverpool og transfeers så treffer de 95 prosent av gangene De skriver ikke noe sånt uten å være sikkre i sin sak

Det er ingen sikre kilder som vet noe som helst. Slutt å fantaser så jævlig. Tror du Red Bull leaker info rundt i hytt og pine?

Ja ja, jeg skjønner hva du mener, men denne tråden handler jo tross alt om rykter og spekulasjoner, så da må det vel være lov å fyre av noen rykter…

Tro det eller ei, men når du har greid å svelge ned 3 stk, så begynner elefantpiss å smake helt greit😊