Rykter og spekulasjoner

Ett øyeblikk… skal sjekke mine kilder her…

Enighet. Egentlig unødvendig å spørre. Det skal uanset bli spennende å se. Det at det er så stille rundt andre spillere kan tyde på at Liverpool er veldig sikre og at vi er i forhandlinger. Vi får se. :blush:

Jeg har vært ute på tur(type kort), og har nå lest gjennom over 500 innlegg.

Hovedinntrykket er høy temperatur ang The FirmBL og en back, som med stor sannsynlighet er en oppgradering fra Moreno.

Jeg ser ikke bort fra at The FirmBL har rett, og at de muligens har bommet med noen dager etc må vi ikke ta så tungt. Kan fort skje noe i slike forhandlinger, som gjør at ting snur fort og går litt opp og ned.

Robertson er velkommen. Billig også.

Hvem er denne Dave? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Han har ingen kilde som er inside og vet dette sikkert. Naturligvis ikke.

Uansett er det to forskjelige ting å si at dette er i ferd med å skje, og å si at det har skjedd allerede.

Har ikke peiling, dukket opp på twitterfeeden min. Ny på twitter så vet ikke helt hvordan det fungerer… Han hadde masse følgere.

Hun her er ganske sikker… hun kunne se en ball… men ikke no mer😬

Og hva sier disse sikre kildene dine om VvD?

Og hva sier kildene om en ny spiss, f.eks en meget kostbar en fra Bundesliga?

Det er bedre enn ingenting :smile: tror i morgen vil gi oss mye svar

Hver gang diskusjonen dukker opp om troverdigheten til Twitter brukere og andre parasitter som vaker rundt “Sirkus Fotball”, så tenker jeg ofte på den scenen i Life of Brian hvor massene prøver å finne ut av hvilken Messias de vil følge😄

Jepp. Håper det kommer et par topp signings snart.

Fult klar over at vi skal diskutere “Rykter og spekulasjoner” her inne, men er det ikke nok nå med meningsløse innlegg om at VVD eller Keita nå er klar. La oss vente til noe skjer før vi bruker mye mer tid på de to spillerne. Faktum er etter hva jeg forstår at ingen av klubbene er klare til å selge. Om Liverpool F.C er villig til å legge nok penger på bordet for at Southampton eller Leipzig skifter mening gjenstår å se.

Hvorfor diskuteres det ikke at en spiller som Ojo er på tur vekk? Jeg mener unggutten har mye spennende i seg.

Ny sesong av Game of Thrones i morgen. Egentlig unødvendig, spillet om Keita er jo mye mer engasjerende. :slight_smile:

Trist at Lucas drar. Han har lagt ned en enorm innsats for klubben og drar fra LFC som en favoritt blant fansen. Han har svømt mot strømmen i mange år, men aldri gitt opp, det fortjener han skryt for.

Han har fått enormt mye tyn her inne over mange år, men jeg tror til og med de aller, aller største kritikerne synes det er trist at han drar. Håper han får seg en testimonial kamp, det fortjener han!

Er det mulig å omtale en nye sesong med Game Of Thrones som unødvendig? Really?..

Jeg har alltid vært en av kritikerne til Lucas. En flott personlighet, men absolutt ikke en spiller som har løftet Liverpool og som har gjort laget veldig mye bedre. En fin fyr, men prestasjonene har svingt altfor mye i den røde drakta.

Synes faktisk serien har tapt seg en del, og Liverpool fenger utvilsomt mer for tida. :slight_smile:

Beste serien som er produsert. Men det skjer mye interessant rundt klubben for tiden indeed :sunglasses:

Jeg synes generelt sett at mange rykter er nettopp det - en salig blanding av bulshit og påstander. Både du og jeg og @stamy klarer helt greit å identifisere de, uten å hakke ned de som er budbringere eller produsenter av påfunnene.
Synes til og med de kan være underholdende.
Når det er sagt - jeg foretrekker de ryktene med hold og troverdighet, så det ikke blir en lang diskusjon om det :wink:

Har fortsatt ikke kommet meg forbi første episode engang jeg :joy: