Rykter og spekulasjoner

Milan, Lyon og Marsielle er vell de eneste aktuelle der som kan betale lønna. Dortmund er edruelige og ville nok ikke hentet en så dyr og gammel spiller.
Tror nok heller på en av de pengedopede klubbene Chelsea som backup for Morata, United som backup for Lukaku eller kanskje til og med Arsenal da man vet Wenger han siklet etter Benzema i et tiår nå.

Er på ingen måte gitt at han klarer like målpoeng i United som i Real M. Konkurransen i PL er markant hardere og man får mye målpoeng relativt billig mot de svakere lagene i La Liga. Bale er iallfall ikke en spiller jeg ville vært ute etter, selv om jeg styrte en klubb med så mye penger som United. Da ville jeg vært ute etter helt andre spillere.

Hvorfor skulle Real Madrid ønske å selge Benzema nå? De har jo nettopp forlenget kontrakten hans til 2021, økt lønnen hans og fått på plass en utkjøpsklausul på én milliard euro.

Fair point. Vil tru dei ønsker ein ny, yngre stjernespiss inn i sommar, men Benzema kan nok fungere fint som backup på topp. Så lenge han godtar det sjølv då

Tror Benzema nyter stor respekt i Real. Han har vært ekstremt viktig for dem og er det fortsatt. Noen skader denne sedongen, men han får mye spilletid, brukes i tre posisjoner og leverer mål og assists. Han har en fantastisk connection med CR. Å være spiss, score egne mål og likevel bevege seg slik at CR får herje fra skrå vinkel forteller om stor fotballintelligens.

https://www.transfermarkt.com/karim-benzema/leistungsdaten/spieler/18922/saison/2017/plus/1#gesamt

Etter en skuffende sesong vil det skje mye i Real Madrid i sommer, de ligger på en fjerdeplass i La Liga, og er hele 19 poeng bak erkerivalen Barcelona, og bare 2 poeng foran Villareal som ligger på en femteplass. Ronaldo er 33 år og en spiller som fort kan bli ofret til sommeren for å rydde plass til en spiller som Kane.

Benzema : 24 - 6 - 5 (Alle turneringer) 15 - 2 - 4 (La liga)

Benzema har slitt med skader denne sesogen og har rukket og bli 30 år, han har ikke imponert nevneverdig denne sesongen, og jeg er usikker på hans fremtid i klubben. Med tanke på alder og skadefrekvens er jeg i tvil om Benzema sin fremtid (Mulig jeg bommer stygt) Men…

Assenisio : 32 - 8 - 4 (Alle turneringer) 18 - 4 - 4 (La Liga)

Assensio er en ung og fremmedatormende spiller som jeg trur vil være i Reals førsteellever neste sesong. Han leverer varene allerede nå i en ung alder.

Etter en skuffende sesong er jeg usikker på Zidane sin fremtid i klubben, en tredje eller fjerdeplass er ikke godt nok i Real Madrid. En evt ny manager og et sugerør ned i en stor? pengebinge kan være intressert i å foryngre stalle foran neste sesong.

:joy::rofl::joy::rofl::joy:

Godt for Caulker.
Håper han har blitt kvitt de psykiske problemene og får karrieren på rett kjøl.

Edit: Så nå at hva som var morsomt med tweeten, hahahahhahaha

Ja, ukelønn på £350k… skal selge vannvittig med drakter for i det hele tatt holde tritt med ukelønna, for å ikke snakke om bonuser, sign on fee og overgangssum.

Tøffe tak, ja.

Vi er nok enige om det meste.
Står fremdeles på mitt at om Bale skal forlate Real så forsvinner han til en storklubb og det vil ikke mangle på friere, i værste fall Tottenham.
Men hadde jeg vært eier hadde ikke jeg heller brukt så mye penger på Bale, ei heller på Oxlade, Aubameyang, Neymar, Mbappe osv. Men fotballverden er ikke edruelig.
Zlatan ut, Bale inn på noenlunde samme lønn, du får ikke høye odds hos meg på det bettet.

Bale og Guardiola, ser virkelig ikke det skje.
Guardiola virker veldig veldig veldig mye mer fornuftig enn Mourinho.
United har nettopp hentet Sanchez til enorme penger i samme posisjon som Ronaldo så jeg tviler på Ronaldo kommer inn der. Kanskje for å spille midtspiss, men tviler.
Artig at du tipper Ronaldo til United, samtidig som du sier at storklubber ikke vil kjøpe spillere som ikke presterer. Ronaldo har vært en skygge av seg selv i år. 5 spillemål på 17 kamper i ligaen må være Ronaldos dårligste sesong på 13 år.

Asensio ja takk! Men det blir nok med drømmen, samme som Isco

Det har noe med at Ronaldo har spilt i klubben før, og hva han presterte for klubben. Akkurat som da Kenny hentet Fowler tilbake. Gamle helter ruster ikke vet du.

Si det til Lancia

Lemar uaktuell i følge Pearce i Echo.

Hvem kan da være aktuell som offensiv forsterkning, gjerne en som liker å spille til venstre? Blir neppe en ukjent spiller. Er sannsynlig vis en som er på et ganske høyt nivå i dag.

Hvis vi skal ha en slags Coutinho-erstatter da?

Det er fordi vi skal kjøpe Griezman, Isco, Pulisic og Oblak til sommeren. True story! :wink:

Blir i alle fall ikke billigere enn Lemar. Men er vel og mye bedre? (Og ganske urealistisk?)

Altså Isco som noen nevnte her.

Troe nok det finnes billigere alternativer enn Lemar. Jeg hadde veldig lyst på han, men £90 mill er vel mye, selv i dagens marked