Rykter og spekulasjoner

Hva med Pulisic? Hvordan er han? :slight_smile:

Echo-journalisten rapporterer at de helrøde vil se mot andre overgangsmål til sommeren, og at manageren – sammen med Michael Edwards, Dave Fallows og Barry Hunter, har kommet til avgjørelsen om at det vil være spillere i den posisjonen som passer Liverpool bedre tilgjengelig i sommer.

Se den uthevnde setningen…Tilgjengelig…Det betyr vel at LFC har ene foten innenfor døren ett eller annet sted…? :stuck_out_tongue:

Fra hovedmål til skivebom?

Han på Dortmund har vel vært linket før…Vil det si at han er tilgjengelig…Hva med Isco…Blir han tilgjengelig…? :stuck_out_tongue:

Syns jo at det er bra at Klopp skipper Lemar såpass tidlig…Allerede februar…Da slipper man spekulasjoner frem og tilbake hele sommeren :stuck_out_tongue:

Skal jeg tippe er mitt bet tips Pulisic, han er amrikaner, og Liverpool har amrikanske eiere. Med Klopp sin fortid i Dortmund, og Klopp liker unge spillere, så er Pulisic et naturlig valg.

Håper på Fekir. Han har boxåpneregenskapene og er god på mål og assist. Tror han ville ha passet bra i en indreløperposisjon. Kanskje ligge foran de to sittende på midten.
Ønsker Klopp en venstrekant, så får han hente en i tillegg.

Definitivt mitt førstevalg også. Har alle egenskaper som er ønskelig hos en Coutinho-erstatter, og er allerede meget god til å være så ung.

Finnes også et par unge brasser som leverer ganske imponerende tall i ligaer på kontinentet som kanskje bør være av interesse. Mye spennende vingspillere for tiden.

Synes Pulisic er for dårlig på mål og assist. 4-2 på 26 kamper i alle turneringer denne sesongen.
Blir mye fart og driblinger, men lite konstruktivt etter min mening. Er 22 år nå.
Da liker jeg Leon Bailey bedre hvis man skal hente en kantspiller.

22 år? Det er vel litt feil? Født i september 1998

Syns om det ryktet her da :smirk:?

Sterkt linket til Spurs ser jeg…

De fant jo også på det sjakktrekket det var å kjøpe Moussa Sissoko. Føler dette blir noe av det samme.

Ingen Pulisic heller…?

Da blir Lemar for dyr…
Pulisic til 100 mill pund…Blir vel for dyrt det også…

off topic. Couthino med sitt første mål for barca i kveld. Suarez med assist…

Coutinho golla for Barca ja, fint mål.

Føler meg ganske sikker på at Pulisic kommer til sommeren.

1. Kan spille både offensiv midtbane og på kantene.
  2. Han er trolig den beste amerikanske spilleren man har sett.
  3. PR gullgruve for for FSG i USA.
  4. Han er ung med høy videresalgsverdi som passer FSG perfekt.
  5. Klopp har jobbet med ham tidligere.
  6. Han passer spillestilen meget godt.
  7. Han har en grei dødballfot.

Hva hvis manu går for han a? Ryktene sier han er manu fan. Møkk laget manu har jo også amerikanske eiere, men er han så veldig god a ? Ny Ødegård ?

Hvis klopp vil ha han, håper jeg vi får han

21 kamper fra start for BVB i år. Mye tyder på at han er langt forbi Ødegaard i utviklingen. Har ikke sett Ødegaard utenom en kamp Castilla for et par år siden. Pulisic har jeg derimot sett en hel del av. Fantastisk spiller, klarer ikke helt å sammenligne ham med noen. Flair, fart, teknikk, overblikk, innleggsfot. Blir veldig dyr, men ideell langsiktig erstatter for Coutinho som også kan komme inn å bidra fra dag 1.

Har spilt 6 posisjoner for Dortmund denne sesongen så han må finne sin plass på banen.

Kan selfølgelig ende opp i United. Et bedre lag med mer penger og større fanbase. Men Sanchez, Martial og Rashford deler allerede på to plasser. Han vil få langt mer spilletid i Liverpool.

Det er par gode vinger i League 1, eller så er det vel noen spillere som er uten kontrakt som Klopp kan hente. Siden FSG er så håpløse, gjerrige og helt uten ambisjoner så finner de nok en primitiv og billig løsning.

Et bedre lag? Manu er ikke et bedre lag en oss.