Samletråd! Reisetips - Tog, fly,hotell, billetter, restauranter etc

Sist jeg reiste reiste jeg med Bergens sports travelt. Noen som vett hvordan vi lett får billetter til billigst pris? Synes billetter uten hotel og fly er sykt vanskelig å få tak i. Noen tips?

Hos stubhub kan man få billetter til ca 1200 kr for de rimeligeste. Men som jeg spør over. Noen med erfaringer fra de?

Jeg har brukt Stubhub en gang, for billett til amerikansk fotballkamp i Washington DC i fjor.

Null problemer den gang i alle fall.

Hvordan beskytter vi kjøperne?

Selgerne vil bare motta betaling når kjøperen har deltatt på arrangementet. På denne måten kan vi sikre at billetten er ekte og tilsvarer setet som kjøperen har valgt.

Videre må alle selgere oppgi kredittkortinformasjon for å garantere en sikker og rask transaksjon.

Det virker relativt trygt.

Noen som har tips til beste reisemåte fra Manchester til Liverpool?:blush:

Om du snakker flyplass nå, så er feks canditravel.com å anbefale.

Har veldig gode erfaringer med de, og de hjelper med det meste om du har en tight retur også. Hyggelige, presise og billige.

En taxitur til døra, på 35 min for £40.
Er man flere enn én så blir prisen den samme, så vidt jeg husker.

Vurderer en tur til vinteren. Har nå gått på to smeller med flytting av kamper, så et par spm:

Spilles det mandagskamper gjennom vinteren? Vurderer LFC-Spurs 11.2. Er to ukers PL-pause etter den helgen, FA cup helgen etter. Mulighet for at det da blir mandagskamp?

Hei alle sammen!
Noen som har billetter til hjemmekamper å selge? Tenker å få med meg Liverpool mot Bournemouth onsdag 5 april. Trenger 2 billetter.

All den tid kamptidspunktene ikke er satt så er det UMULIG å si om dette blir mandagskamp eller ikke. Men, det er SVÆRT sannsynlig at kampen BLIR flyttet siden det er “rundens storkamp”.

Generelt sett blir ikke rundens storkamp flyttet, men det er jo ikke mer enn en snau uke siden Liverpool spilte mot United, så det er jo ikke noen garanti for dèt heller lenger. Skal du ha det safe så velger du kamper som spilles før 31. januar, disse kampene er jo “satt”. Eventuelt siste serierunde, den blir vel heller ikke flyttet.

Er det noen som har erfaringer med kjøp av billetter gjennom offisielt medlemskap? Jeg tenker å kjøpe billetter til Liverpool-Spurs i februar, men hvordan er sjansene til å få billettter om man ikke har vært medlem før, og ikke har noen kamper registrert fra forrige sesong? Og hvilke plasser på stadion er det man får?

Noen som vet hvor man får sitte dersom man bestiller basispakke uten fly med Ving? (Ikke med Anfield Beat Lounge)

Det står at du må ha minimum 4 kamper fra fjoråret for å få kjøpt billetter til kampen.

Ser at folk spør om reisetips erfaringer osv rundt reise til Liverpool uten å få svar. Burde ikke supporterklubben sjekke denne tråden jevnlig å gi svar til de som lurer?

Noen som har erfaring med FotballTravel?
Ving er utsolgt på kampen jeg skal på…

Hvilken kamp?

Sesongavslutningen.
Ser at det er sinnsyke priser nå på billettene der, siste jeg så var £495 pr billett på Hospitality.

Som med det meste her i livet så blir ting dyrere jo bedre markedet tror varen er , og akkurat nå så tror markedet på en buss gjennom Liverpools gater triumferende med PL-pokalen sånn cirka 22. mai.

Markedet har ikke alltid rett, men siden jeg nå har innsett at Liverpool kommer til å bli mester inneværende år så sier jeg at markedet har rett.

Skulle markedet og undertegnede faktisk HA rett så kommer vi til å si i begynnelsen av mai at “fy fader, jeg hadde muligheten til å kjøpe Hospitality-billett for 3000 i august, for 5000 i november, hvorfor i milde temperaturforskjeller benyttet jeg meg ikke av muligheten”?

Sannsynligheten taler for at jeg har feil, og at markedet har feil. Siste kampen er som regel høyere priset enn andre kamper, og Liverpool skal svikte reelt for at prisen skal synke ned til “normalen” som vel ligger et sted mellom 2000-2500 kroner. Skulle Liverpool fade hen og kjempe om fjerdeplass i anstendig avstand til tittelmuligheter i april så vil jeg tippe at du nok må betale nærmere 4000 enn 3000.

Hvis du dermed sier at du legger ut rundt 2000 for fly, 2000 for hotell, 1000 for reise til og fra flyplasser og dersom en skal ha en drakt eller tre, et par pils pluss mat og slik…som fort blir ytterligere 3000 kroner så er ikke et sted mellom 1000 og 2000 ekstra for prisen på billettene akkurat nå så hinsides ille. Ja, det er dyrt, men når du velger den siste kampen med det sinnsyke potensialet den har akkurat per nu så er ikke prisene sinnsyke, det er bare markedet som kødder med oss!

Til sist: Supporterklubben er ikke reiseoperatører, og på mange måter så er supporterklubben litt i klinsj med resten av medlemsbasen, ikke fordi de vil, men fordi de må! Som offisielt branch av fotballklubben så må de innimellom opptre lojalt overfor klubben, og de fleste ser jo på dette som helt uproblematisk. Vi “vet alle” at det finnes svartebørs, grupper på facebook, kjøp og salgsider på annonsetjenester samt diverse mer og mindre seriøse selskaper som selger billetter for å kunne se vårt lag.

Skulle jeg få rett i mine spådommer og Liverpool sitter med en matchball eller to i slutten av april eller i løpet av mai så sliter jeg VELDIG, må ærlig innrømme at jeg har noe så sykt lyst til bare å REISE til Liverpool og gråte sammen med en scouser, en nordmann eller for den saks skyld en ire. Jeg vet allerede nå at jeg ikke har råd til å kjøpe en billett, dvs en har jo alltids råd hvis en selger bilen, kona eller huset (selv om jeg ikke har noen av delene) men skulle en bestille en tur fire dager før en reiser så vil det rett og slett koste så sykt dyrt at jeg innser allerede nå at det blir umulig…men fy fadern for en opplevelse det blir. Jeg får nøye meg med en tur en kald januardag mot Swansea…det holder det serru!

Hehe, håper lever alltid!
Endte på drøyt 16’ for to pers, 20-23.05 inkl fly, billetter og hotell. Og det er det jammen verdt, uansett om det blir gull eller ikke :slight_smile:

Hei jeg lurte på hvor lang tid man må beregne fra heathrow til euston? Flyet lander ca 0900 lokal tid og skal till liverpool.

Jeg og fruen reiser over til kampen mot WH neste helg. Hvis det er noen som vil dele taxi fra Manchester til Liverpool er det spenn å spare. Vi flyr via AMS og lander i Manchester 1635 på fredag - så hvis det er andre som skal samme vei og ikke er mer enn 1 eller 2 pers er det bare å mld meg.

Mulig du allerede har reist, men det enkleste og desidert billigste er å kjøpe billett på nett i god tid før avreise. Sjekk virgintrains.co.uk og kjøp billett helt frem.