Samletråd! Reisetips - Tog, fly,hotell, billetter, restauranter etc

Har vært der.og lærte noe om London sin fremkommelighet da vi måtte kjøpe nye togbilletter på Euston… smilefjes…

Hei!

Noen som har god erfaring med å skaffe bortebilletter og hvordan dere fikk taki?

Tenker på å reise ned å se West Ham - Liverpool.

West Ham er lett, svær stadion, du får kjøpt utenfor lett som bare det…:+1:

Taxi er også lett. Florerer av gode tilbud. Har brukt canditravel.com, og opplevd veldig god service og rimelige turer. Kostet vel £40. Er man flere er det grisebillig.

http://canditravel.com

£275 per billett?!

Jeg ga £100 for en billett på St. Mary’s i høst og regna med at DET var blodpris…

130 pund på Etihad. Betalte 45 pund engang da jeg så Wigan mot Stoke. Tror at det kostet 60 pund i Championship, på Macron stadion, Bolton mot Leeds.
Så disse priser er på vei opp.
Enig at 275 er mye men kanskje velge annen sete?

Lander 1750 i Manchester i morgen. Om noen vil dele drosje til Liverpool, gi en lyd. Vi er to.

Er en del og losser i Milford Haven, Wales og har også hatt en del av og påmønstringet ved Lynas Point. Jeg vil anbefale de som reiser til Liverpool, og som skal være der en liten stund; Lei bil og utforsk Wales! Det er fantastisk flott og mye historie.

Reiser til Liverpool i morgen via London (Stansted). Best å ta en leiebil eller dra ned til sentrum og tog derfra? Anyone?

Har ikke vært medlem frem til nå, men tenker å joine fordi jeg trolig har mer tid til å dra over enn jeg har hatt til nå.

Gir medlemsskap (Light Membership) meg som nordmann mulighet på lik linje som engelske medlemmer til å skaffe meg billetter til kampene?
Ser at man er blant de som får muligheten til å kjøpe 10.000 av billettene.

Light Membership

Light Membership is for those supporters who want to keep it simple. It’s a no frills Membership that simply gives access to the Members allocation of a minimum of 10,000 tickets for every Premier League home game

Only £26.99 (UK) | £26.99 (Europe) | £26.99 (Rest of the World)

Benefits include:
LFC Official Membership Card
Access to Members allocation of a minimum of 10,000 tickets for every Premier League home game
Exclusive access to the Additional Members Sale before every Premier League home game
No fees when booking online in the Members Ticket Sales
10% discount in LFC official stores and online
Members quarterly Digital Magazine
Access to the LFC online Members Area for exclusive content and competitions
Offers and competitions from Club partners
Free access to Liverpool Ladies FC home games

Hei, vi er sannsynligvis en gjeng på åtte 18 år gamle gutter som ønsker å dra på Liverpooltur i løpet av neste sesong. Vi planlegger å bestille fly alene ettersom dette virker billigst. Lurer da på om noen har tips ift. kjøp av billett og hotell. Har Vings pakke en rimelig pris eller finner man andre aktører som tilbyr hotell og kampbilletter billigere? Er det også noen måneder som er ekstra utsatt for kampflytting? Tenker da på kamper som blir flyttet flere runder, og ikke mellom lørdag-søndag.

Personlig ordner jeg kampbilletter, fly og hotell separat. Dette er billigest. Fly til manchester kan være dyrt og om dere har en ekstra dag så kan dere fly til london og kjøpe togbillett for 16 pund til Liverpool.

Om dere ikke får tak i billetter så kan dere kjøpe de billigeste hospitality billettene. De koster litt men man får også noe ekstra ved dette.

Alle kampene kan bli flyttet. Om dere skal bestille fly og hotell tidlig så bør dere reise fredag-tirsdag for å være på den sikre siden

Noen som vet hvordan man som nordmann skaffer billetter til treningsmatchen mot Hertha eller evt. Bilbao? Takker på forhånd :slight_smile:

Meldte meg inn i LFC med light membership her om dagen, og når jeg logger inn for å kjøpe billetter dukker Hertha-kampen opp for meg.

1 billett koster £17.

Ser at jeg skulle ha meldt meg inn før 9. juli for å kunne være med og ha muligheten til å kjøpe billetter til hjemmekamper…?

Jeg er i England helga 26/8 når Arsenal kommer til Anfield, hva er beste mulighet for meg til å sikre meg en billett?
Ving?
Tage?

Billettsalget starter ikke før 14 eller 15 Juli. Derfor dukker ikke de opp.

Sitt klar lenge før salget (Som jeg tror starte kl 9 norsk tid) Når salget starter kommer du inn i en kø, der det står beregnet ventetid. Når du først kommer inn. Noe som fort kan ta noen timer, kan du velge alle de kampene du skulle ønske å kjøpe billetter til. Minner om at noen kamper har restriksjoner på at du må ha vært vist mange ganger sist sesong. (Gjelder toppkampene). Arsenal tror jeg kan falle under denne kategorien.

Denne dagen skal “alle” inn å kjøpe billetter. Siden du akkurat har fått membership, vil jeg tro din største sjanse er når billettene kommer på membersale/general sale ca 3 uker før den kampen du vil på. Her blir nesten alle sesongkortinnhavere som ikke kan på kamp lagt ut. Her er det lettere å få kjøpt billetter.

Du kan velge å ha is i magen for å se om du får kjøpt billetter noen uker før Arsenal kampen på membercardet (Kan bli vanskelig) ellers kan du få tak i billetter via Finn. Eventuelt høre med Tage.

Her er det ikke enkelt. Det er helt tilfeldig hvor i køen du havner, og ofte havner du såpass langt bak at de billettene som man ønsker seg allerede er utsolgt. Jeg prøvde både i juli og november i fjor, men ikke ikke de billettene jeg ønsket noen av gangene.

Det er sant. Men venter som regel til det nærmer seg kamp. Det blir alltid lagt ut billetter ca 3 uker før kamp. Her har jeg alltid fått tak i billetter. Problemet da er at fly og Hotell ofte er mye dyrere!

Skal til Glasgow på konsert torsdagen før, så frister å bare forlenge turen med hotell i Liverpool og hjemreise over helgen.

Regner med at man får tak i en billett på et eller annet vis, i verste fall til en svinaktig pris nederst i hjørnet på Anfield Road End…

Skulle det ikke bli kamp får man seg uansett en fin tur dit når man likevel er over, og med hjemreise mandag bør jeg være sikret føler jeg.

Tror jeg prøver å overtale kompisen og dama hans som skal på konserten med meg til å bli med til “mekka”, så får vi se om jeg får dem inn og får frelst dem også :wink: