Sommerens treningskamper

Vurderer å ta med meg treningskamp mot Sevilla i Boston den 21.Juli. Sjekket billettpriser nå og de billigste starter rundt 1000 kroner per billett. Er jo litt galskap, eller?

Nei, det er mer galskap å være på vinsmaking og middag når Liverpool spiller CL finale.

Det er faktisk så ille at dersom barnevernspedagogen sin sønn hadde bedrevet slikt, ville han fått i röven med øks :sweat_smile:

Det hadde vært kult! Denne sommeren reiser vi ikke til USA slik vi pleier å gjøre hvert år. Konas familie bor rett utenfor South Bend, Indiana, hvor Liverpool skal spille mot Dortmund på Notre Dames stadion og jeg har slektninger i Boston. Vi har flere ganger reist fra Norge til Indiana via Boston. Det hadde passet perfekt i sommer!

Vi er innom Boston i de dagene når Liverpool spiller. Mulig jeg stikker alene for å se kampen, da resten er opptatt med The Super Mega Ultra Giant Mad Decent Festival.

Men reagerte faktisk på prisene. Har sett en del sport i USA og vet at det koster, men treningskamp i soccer…