Southampton vs lfc Semi Kamptråd

Dette forumet skal liksom være et fellesskap med Liverpoolsupportere. Vel, jeg orker ikke mer i denne kamptråden. Sitte å lese dette drøvvelet som kommer i en jevn strøm.

Lykke til med kampen, dere som støtter.

Over og ut.

Det er skremmende at vi ikke skaper noen verdens ting! Vi får en kontringsmulighet og Sturridge jogger etter! Han burde fått lønn etter innsats nå!

Van Dijk er nokså komplett. Dominant. En sånn man legger merke til. Innrømmer at han er verdt mange penger.

Er en av de eneste plassen på jord jeg vet folk får pepper for å være positiv.

Har ønsket det lenge selv, og han hadde jo en periode hvor det satt ganske bra. Nå om dagene er det mer interessant å se maling tørke enn å se han spille fotball.

Er ikke negativ hele tiden men når det er dårlig så er det dårlig var dårlig mot sunderland mot Plymouth og i dag 3 på rad derfor hører dere min klaging

Vi har skapt 1 målsjanse

Bortsett fra denne ene som ikke evner noe positivt, må du da tåle kritikk når det er såpass dårlig? Skal vi alle skrive heia heia bare?

Cecilia Brækhus med skjegg? :wink:

Det jeg ikke skjønner er koffor han venter så lenge med hyttene ???

Hvis du leser i gjennom kamptrådene siste ukene så er det nok noe annet enn å bare være negativ fra enkelte. Jeg vet at det er det han sikter til

Daniel Sturridge får Mot i brøstet til å se ut som The Wire.

Coutinho inn

Skulle akkurat til å skrive det samme. En spiller du umiddelbart ser holder topp klasse. Jeg tipper vi ser han i Real Madrid eller Barcelona i løpet av et par år.

Høres ut som at du har sett det før? :wink:

Elendig bytte heller can

For en patetisk innsats av gutta idag! Ingen initiativ, vilje eller guts fra spillerne idag. Vi er heldige som ligger under med bare et mål. Hadde dette vært i ligaen mot United hadde nok TVen vært knust på dette tidspunktet.

Skriver under. Det må være mulig å komme med kritikk når det leveres elendige prestasjoner. For min egen del er det like plagsomt med folk som skal være uberpositive konstant til alt, som det er med kun negative holdninger. Noe jeg har nevnt hundre og ørten ganger. Dog tror jeg vi aldri blir kvitt den diskusjonen her inne.

Heia Heia!

Ingen er perfekte. Det viser Klopp når han heller bytter ut Wijnaldum enn Can