Spørsmål om alt mulig rart til forumister

Chrome og Dolphin. Samme problem med begge.

Dette skjedde meg i dag. Jævlig lite hyggelig å bli hacket, miste fullstendig kontroll over kontoen din, inkludert email. Heldigvis gikk det bra til slutt, men fy helvete for en prosess med å få tilbake kontrollen over din egen konto. Forhåpentligvis slipper dere å måtte gå igjennom samme driten.

Jeg unngår det ved å ikke ha instagram konto:) Men det hørtes ikke så kult ut nei

Min twitterkonto ble hacket og overtatt. Får ikke tatt den tilbake. Derfor bruker jeg ikke twitter.

Har heldigvis greid å unngå å bli hacket på noen av de greiene der, så jeg sier meg fornøyd.

Mange ganger har jeg lurt på om twitterkontoen til Trump har blitt hacket også, så nye tullete det kommer fra den kanten.

Dette opplever ikke jeg, men så er jeg ikke like aktiv på mobil.
Jeg har en ny Android-telefon med Chrome 68.0.3440.91 (!). Jeg regner med at alle har oppgradert Chrome-versjonen sin?

Kan jeg få se skjermbilder fra dere som har problemer?

Hvis jeg har forstått det rett, så er det ikke dette en bug. Når et innlegg kun har ett svar, så kommer svaret rett under det besvarte innlegget. Får et innlegg to eller flere innlegg, blir det registrert som et svar.

“Knappenålene” tror jeg er en funksjon i mobilen din og ikke på nettsiden. Er ikke det for å markere tekst for å formattere den annerledes, kopiere eller markere?

Nei, ikke på den måten. Beskrivelsene til de andre passer mine opplevelser.

Men «du» legger ut mye bra, da! :joy:

Huff, dette høres kjedelig ut. Hadde det hjulpet å hatt 2-trinns verifisering i ditt tilfelle? Jeg spør fordi jeg ikke har peiling og har ikke benyttet den muligheten selv…

Ok, men nå kom jo svaret til meg

Jeg hadde ikke det da, men har satt det opp nå. Men ifølge det jeg har lest, så klarte de å ta over kontoer som hadde det også. :man_shrugging:

Har foreløpig ikke merket problemet etter oppdatering av Chrome. Takk

En stund siden jeg har merket noe. Ble det løst via ennoppgradering, altså? :+1:

Hei (dame)dataeksperter. Kan noen av dere kloke hoder gi noen tips når det kommer til å få eldre spell til å funke på dagens maskiner? Prøvd en del forskjellig her nå, men nå er jeg lei.

Kommer litt an på hva slags spill og operativsystem det er, men du kan prøve en emulator?

Må ha litt mer info om hvilket spill det er etc.

Dreiv å kikket gjennom CD/film samlingen min og der fant jeg mange tidligere CM/FM spell. Som f. eks CM 01/02 og 03/04. La inn sistnevnte men å få spelt det viste seg å være trøblete.