Spørsmål om alt mulig rart til forumister

Er det ikke Goggen på Bragernes torg som gjelder der fremdeles?

Uff her kan det være alt fra å måtte skifte farge instillinger til å kjøre rett kompatibelmodus.

Det som derimot slltid funker er å emulere windowsen de er ment for :slight_smile:

Jeg har testa litt forskjellig, men ingenting har funket foreløpig. Det må da være mulig å få spellet til å fungere.

Søk opp : “how to emulate windows”. Det funker garantert, da du kjører fks Windows 2000/XP ved siden av Win 8/10. Har du Mac er du fucked^^

Glemte tagg

O’Leary’s?

Goggen gjorde nytten sin, selv om det nok var i bruneste laget for min smak. Resultatet et stort pluss, selvfølgelig! Som massiv Moldefan i oppveksten og utflytta romsdaling føler jeg meg programforpliktet til å se Molde når de spiller i Osloområdet.

Hei!
Jeg må på langtur over dammen til Chicago og også en tur til karibien.
Er det noen som reiser masse i jobb og har bonuspoeng å selge meg?
Ønsker å oppgradere til liggeseter så da trenger jeg mye poeng.
Betaler gjerne med Liverpool billetter eller ren cash…
Mvh,
Andy

Du kan få en klem og lykke til på reisen. Hva er bonuspoeng hehe.

Bonus som i bonuspoeng hos SAS, Lufthansa etc…
Kjøpte feks poeng av en stavangermann i januar, og det dekket førsteklasse på Lufthansa t/r Hong-Kong for 20.000kr
Har en av dere poeng som ikke blir brukt, kjøper jeg de gjerne…
Mvh,
Andy👍

Hvor mange poeng trenger du?

Jeg har ca 300 på Norwegian, men det er kanskje ikke så fristende?

Så mye at det dekker t/r Chicago for to personer på business. Høyde på 190 og 198 gjør det umulig å ta noe annet…

Det vil si 200.000 eurobonuspoeng hos SAS feks…

Ok! Har sjekket egen eurobonus status og har mindre poeng enn jeg trodde. Men jeg har mer enn 200.000. Send med en PM med et tilbud, så skal jeg vurdere det.

Bereiste karer må jeg si :grin:
Har tatt fly 4 ganger siste 6 år tror jeg.

Samme som meg :joy:

Ja du kan så si. Er glad i å reise, men til alle som synes jobbreise er stor stas: Næææ!

Reiser til Vest Afrika på søndag. Gleder jeg meg? Nei!!!

Ok , ser den. Liker godt å reise , har bare ikke økonomi til noe særlig siste tiden. Men tar seg vel opp etterhvert. Sykemeldt lenge pga skade i vrista, 2 operasjoner og ikke bra. Men alle gode ting er 3 sant :+1:

Lykke til! Skader og sykemelding legger ofte en naturlig stopper for reiseaktivitet.