Spørsmål om alt mulig rart til forumister

Noen som er medlem på dagbladet?

Hvis noen kunne hjelpe til med denne artikkelen (line inn her eller sende det i privat melding til meg) så hadde det vært veldig behjelpelig ,satt veldig pris på det.

Takker på forhånd.

Sendt deg pm :+1:

Cylon,takker :+1:

Noen som kan poste innhold i denne?

Det har faktisk skjedd meg for 7 måneder siden. Jeg har ganske klare tanker om hva som gikk galt/skjedde, men er litt interessert i å lese hva de mener. En hver situasjon er som regel annerledes. Til next time

Sendt deg pm :+1:

Hej alla…!

Er det noen som er gode på å skrive, eller lage en flyer, infobrosjyre?
Alt jeg lager blir så bling bling.
det skal være litt corporate look på det.
Kun 1 side
Info til 65 kunder i en felles mail
Noen som kan bidra?
Evt noen som kanskje ønsker å jobbe litt videre med dette hjemmefra?
Kan betale i cash eller liverpool billetter :sunglasses:

Noen som kan copy paste denne?

Forumet har vel fått bot eller noe en gang allerede for å ha gjort det, så jeg tror ikke det skjer igjen.

Såpass ja. Ja da ser jeg problemet…

Sketcup. Litt trening så greier du det selv. Tegnet tilbygg på hytta med programmet.

@stamy
I januar vil du ha

“Når noen vil stjele kjæresten din”

og noen par mnd senere vil du nå ha

“Kjærlighetssorgen ødelegger meg”

:musical_note:
When you walk through a storm
Hold your head up high
And don’t be afraid of the dark

At the end of a storm
There’s a golden sky
And the sweet silver song of a lark

Walk on through the wind
Walk on through the rain
Though your dreams be tossed and blown

Walk on, walk on
With hope in your heart
And you’ll never walk alone

You’ll never walk alone

Walk on, walk on
With hope in your heart
And you’ll never walk alone

You’ll never walk alone
:musical_note:

All good du! Var en diskusjon jeg hadde med en venn i går og så kom vi inn på tema. Jeg har det fint :raised_hands:t4:

:joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy:

Takk! Planene er lagt litt på is foreløpig, men jeg sjekker det opp når det blir aktuelt igjen

Noen som har VG abo og kan sende meg denne artikkelen på PM? Har en frozen shoulder som gjør [email protected] vondt.

Men ikke vondt nok til å betale de 39 kronene det koster å få lest den.

Trodde faktisk at disse abo var for ett år om gangen og da er det uaktuelt. Men ser nå at det er mulig å få korttidsabo.

Ikke bruk VG til slikt. Se heller her. Er gratis også.

Har hatt så vondt lenge at jeg var desperat etter nye behandlingsmetoder. VG skjønte visst min frustrasjon og la opp til en kjip clickbait. :rage:

BuyAndRead.com er bra for de som vil lese en spesifikk utgave av norske aviser eller ukeblader, uten å abonnere.

Du kan laste ned siste/dagens utgave, eldre utgaver, eller kjøpe spesifikke sider, om du bare er på jakt etter f.eks. en kronikk. Prisene varierer, men sjelden mer enn 40 spenn for en avis (dagens VG koster 25, eldre utgaver 38, en spesifikk side 15).

BuyAndRead har plenty lokalaviser også, om du savner nyheter fra hjembygda.

IMO: Medisinske råd er noe leger burde få ha for seg selv. Aviser er notorisk dårlige på å formidle vitenskap og forskning, og kanskje spesielt når det gjelder helse. “Nå har forskerne bevist…” er som regel dårlig forstått, lite presist, og mest klikkhoreri.