Tranmere - Liverpool

Flano er alltid positiv! Og han ser ut som barnebarnet til Ringo. Ikkje selg han, stor affeksjonsverdi :smile:

Kan han spelle trommer??

Flanno og Kent bør inn på laget. Begge var bra i dag. Ut med Milner og Firmino.

Aldri i verden om jeg vil ha ut Milner for Flanagan.

Høres ikke bra ut. Det må jeg finne ut av. 1800,- i året og ingen tilgang er kjipt.

Gruer meg til å gå løs på oppgaven med å få rettet opp feilen.

Ikke jeg heller vanlig vis. Men akkurat i dag synes jeg Flanno var best av de to.
Er likevel rimelig sikker på at Flanno ikke er på laget når PL starter. Kanskje han til og med er solgt da.

Kampen i dag mot Tranmere:

• Ojo og Solanke,
    Begge overbeviste stort. Jeg håper virkelig Ojo får spille mye i år og burde dra til Boro.
  • Vi skaper sjanser og scorer mål, 4 mål er bedre en 1-0 som i fjor.
  • Flere av de unge guttene, for meg virker TAA som en som kan bli klar for å spille 15-20 kamper
  • Å se Flanagan og Henderson spille igjen
  • Grabara får minutter, dette er helt klart gøy

Noen “minus”

• Hvor var Harry Wilson? Han burde spilt i dag og Firmino benket (bare for å få sjansen på å spille seg inn i en tropp for flere treningskamper. Med forbehold på at jeg ikke er 100% oppdatert på skade/utlån.)
  • Skulle likt å se en litt gjevnere fordeling av A-gutta, Milner + Winjaldum for eks kunne gjerne vært “byttet” med noen fra 2.omg laget.

Gleder meg til fortsettelsen, ser at TV2 Sumo viser nesten alt av kamper. Det kan fylle ventetiden til midten av august på en fin måte.

Fin oppsummering. Jeg er i USA og uten WiFi under kampen så fikk ikke sett den, men jeg har tro på Kent og Wilson. Sistnevnte har briljert for reservene og burde kanskje fått flere muligheter enn den ene cupkampen forrige sesong. Ellers vet vi jo at Woodburn og spesielt Alexander-Arnold har mye å bidra med.

Helt ok kamp av LFC til at det er så tidlig. Det positive var for meg at de scorer 4 mot et lag som legger seg dypt. Selv om det er et national league / conference lag, så er det utfordrende med mange hardt-kjempende motspillere i boksen.

Da jeg så lagoppstilling(ene) gledet jeg meg mest til 2. omgangen. Alltid stas å se unguttene vise seg frem. Grujic og Solanke de mest positive for min del. Tror begge kan få en del spilletid i sesongen, og det blir spennende å se dem når kvaliteten på motstanderen heves senere i sommer-oppkjøringen.

Savnet Ovie Ejaria (som briljerte i fjor sommer). Noen som vet hvorfor han ikke var med i går (skadet, ferie eller bare ikke tatt ut)?

Han glemte jeg, savnet han og Wilson i troppen

Håper begge får vise seg frem mot Wigan :slight_smile:

For meg var ikke Ojo så imponerende som nevnt over. Han ble litt som Ibe i denne kampen, veldig synlig og holder på med masse men misser mottak og pasninger i avgjørende øyeblikk. Jeg tror han spilte seg litt nærmere et utlån.
Solanke ser spennende ut.
Woodburn ser veldig lovende ut det samme med Kent.
Ellers likte jeg veldig godt det Grujic og Alexander Arnold viste frem. Clyne vil nok bli veldig presset for å beholde høyrebacken og TAA kan bli fortrukket i mange kamper av taktiske årsaker siden han er en mye større offensiv trussel.

Jeg lurer nesten på om jeg foretrekker Lucas fremfor Klavan på midtstopperplass. Han har et tonn med rutine, er nok mye bedre og morsommere å ha i troppen Kan også steppe inn som anker. .Men Klavan er kanskje ikke så lett å bli kvitt uansett.

Morsom kamp var det hvertfall.

Er ikke Ejaria skadet?