TV2 Sumo og streaming

Ok da er de blitt bedre og det er bra!

For å være helt ærlig (og det bør man jo alltid etterstrebe) så synes jeg ikke det økonomiske jukset som har ført Lokomotiv T$j€£$kij dit de er i dag fortjener noen som form for gratisreklame. Alt ved den “klubben” bør forbigås i stillhet og på ingen måte løftes fram som noe positivt…

Det stemmer. Så lenge Liverpool er en klubb som ikke har jukset seg til den posisjonen de har. Når det gjelder de to jukseklubbene så bør de aldri omtales på en positiv måte, og folket bør heller ikke eksponeres mer enn høyst nødvendig for det de driver med…

Først blir Viasat inkludert i Canal Digital, så mister Viasat masse CL-kamper, i dag kom mailen om økt grunnpakke pris for Canal digital. Så er det bare å vente på prisstigningen fra TV 2. :heart_eyes:

Er så lei av monopolet på å vise fotball.

Er det noen som ha tv premium gjennom en annen operatør, og er plager med at dere får kort nr opp på skjermen

Skysports har i dag kommet med nye kanaler,og har relansert hele skysports pakken.
Nå er skysports 1,2,3,osv borte og erstattet med skysports fotball,skysports main event,skysports cricket osv.
I den forbindelse har de kommet med en ny kanal som heter sky sports premier league,som da tar seg av alt som har med PL å gjøre.
Utrolig bra må jeg si :+1:

Hvordan får man denne i Norge?

Finnes flere måter å få det til.
Kommer vel på din lommebok og din ønske om kvalitet på bildet du ser.

Dette var en ny vri! Ingen kanaler får vise Celtic - RBK på TV.

På besøk nå😕
Noen som vet om kampen går på Eurosport eller visat også??

Hei godtfolk.

Er det noen som bruker Occultum her inne og vet hvordan jeg kan ta del i dette?

En venn av meg anbefaler denne tjenesten som foreløpig er lovlig i Norge, men jeg er ikke i stand til å komme meg inn i dette :slightly_smiling_face:

Tv2 er nå ute med tilbud på Premier League. 349,- per mnd.

Hvor?

Fikk reklame på det i dag via Get, men jeg vil tro det tilbudet fort dukker opp via andre leverandører også.

Det har nok sammenheng med at de har mistet rettighetene på FA-cup: http://www.dagbladet.no/kultur/tv-2-mistet-rettighetene-til-fa-cupen-i-mai-reklamerte-nylig-for-mesterskapet-i-sitt-sumo-tilbud/68557914

Aha :thumbsup: Da satser jeg på at RiksTV slenger seg på etterhvert!

Ser ut som tilbudet kun gjelder nye abonnenter. Usikker på om da de som har hatt tidligere og sagt opp får dette tilbudet? Noen som kan bekrefte?

*Gjelder kun for kunder med Start eller Familie fra Get, og ved tegning av nytt TV 2 Sport Premium-abonnement.
Kampanjetilbudet gjelder t.o.m. 31.08.17 og har ingen bindingstid. Etter 12 mnd gjelder veiledende pris 449,-

Hm, kan bli en spesiell sesong for min del dette. Innså akkurat at jeg har tilgang til nærmest all fotball utenom PL og BL denne sesongen. Det er jo stikk motsatt av hvordan det har vært de siste årene…

369 for Sumo? Mener at jeg fikk et tilbud om 4000 i året dersom man bandt seg for et helt år. Er mest prinsippielle grunner til at jeg ikke har forlenget abonnementet. Jeg har meget god råd, men mener at tv-kanalene ikke kan fortsette å øke prisene slik som de har gjort de siste årene når produktet på ingen måte er bedre. Det stopper ikke før nok personer sier at “nok er nok”, slik at tv-kanalene går på en solid økonomisk smell.

Bra Tv2 bruker pengene til noe fornuftig…
Mark Clattenburg er TV 2s nye Premier League-ekspert

Men pokker da, du slo meg med et par minutter :joy::joy::joy: