Valg av TV

Tro om noen har prøvd?

hvorfor ble jeg ikke overrasket over at noen amerikanere har prøvd…

Hvilken tv har du?

Se der ja!!
Ble jo som en ny TV nå…
Tusen takk alle sammen for innspill og hjelp🤗
Mvh,
Andy

2016 modellen. Droppet 2017 pga manglende 3D.

LG Oled C…ett eller annet :joy:

Trodde samme selv, helt til jeg fikk en demonstrert. Det var faktisk litt wow faktor! Ble litt mer dybdefølse

Helt klart. Er kjempefornøyd

Var det noen som ropte Samsung :thinking:

To år gammel S5? Den ble da lansert i 2014.

Kvikk-Lunsj ble lansert i 1937.
Rart egentlig, for det smaker ikke så gammelt av den.

Get it? :nerd_face:

Kjenner lite til Samsung sine modeller, hadde det på min tidligere jobb…helt håpløst i bruk for min del, etter å kun ha brukt iPhone siden den kom på markedet.

Poenget er jo at de produserer ikke telefonene etter en viss tid når erstatteren er på markedet. Og elektronikk/batteri er relativt ferskvare. Selv om han har kjøpt en overligger som i hans hender var “ny” for 2.5 år siden - som egentlig er over gjennomsnittlig levetid på en telefon fra den tida, var den egentlig 5 år gammel. Get it?

Jada. Var “humor”.

Hvordan er det egentlig om man kjøper en eldre telefon som ny i butikk mtp garanti? Spesielt batteriet vil vel være utsatt.

Jeg satt en periode som avdelingsleder for et middels stort helse og - omsorgs foretak, i 1 etg av et av Stavangers største murbygg. Moderne mobiler fungerte rett og slett ikke i lengre perioder, pga dekning. Da gikk jeg på eBay og kjøpte vintage Nokia 8210 og Sony Ericsson T28. Batterikapasiteten på begge modellene var upåklagelig sammenlignet med den helt nye iPhone 5 jeg fikk utlevert som arbeids telelefon.

Samsung tv har jeg hatt siden 2006 og er veldig fornøyd med alle modellene jeg har hatt. Samsung telefon hadde jeg fra 2012 da jeg byttet fra nokia og frem til nå nylig da jeg byttet til huawei . var fornøyd med telefonene fra samsung og! bytta pga kameraet til huawei er overlegent alle andre mobiler.

Jeg må nok kaste ut noen møbler og bilder for å få plass til en slik, men jeg er villig til å ofre litt for å se på tv :joy:

Finnes ikke for stor tv!
Hadde en 65", den ble litt liten så jeg kjøpte en 82", og har 65,en på veggen i mancaven :stuck_out_tongue:
Begge forøvrig Samsung, og meget fornøyd!

Kunne godt tenkt meg 146’’ tv. Hvis bildebehandlingen er tipp topp så bring it on!