Wigan - Liverpool (Kamptråd)

Salah breakin into team :slight_smile:

Vet det er preseason, men her ser du hvorfor Firmino bør spille spiss.
Forbaska god spiller, men er også en god tilrettelegger for medspillere i bedre posisjoner :wink:

Woodburn

Vi har mye å glede oss til med Salah

Det er vel ikke så viktig hvem som scorer målene, så lenge vi vinner? :wink:

TAA har imponert​:ok_hand::+1:

Spiser ingen av orda mine for 17 mål.
Bikker Firmino 20 ligamål så skal jeg være enig.

Forbaska sant! :smile:

Trent Alexander-Arnold får banens best av meg!
Minner om en purung Steven Gerrard i dag!

Jeg tror Clyne bør kjenne på konkurransen nå å heve spillet sitt. Om ikke…

Firminho er ikke klinisk nok som avslutter. Mener det er innlysende at laget trenger en spiss som har bedre avslutningsegenskaper.

Alexander-Arnold er på god vei til å ta opp kampen om høyrebacken. Håper vi får se gutten spille flere kamper fra start før nyttår. Ser ut som gutten har brukt noe tid i gymmen også.

Flanagan… hvorfor er du fortsatt i klubben? Holder rett og slett ikke nivå.

Salah ligner litt den spilleren jeg fryktet vi kjøpte. Han blir liksom litt lett på alle måter. Men det er selvsagt alt for tidlig å konkludere. Morsomt å score mål i første kamp.

Å kritisere Firmino betyr også mangel på fotballforståelse. Basic learning.

Kan være tilrettelegger i 10er rollen også.

Skulle helst sett en anne spiss en Sturridge da men med dagens tropp, for eksempel:

Misfornøyd om Firmino får 17 mål i år?

Husk at vi også kan forvente at Mané, Salah og Coutinho vil ligge rundt eller over 10 mål (13 hver fra C+M i fjor), og at Sturridge også burde klare å produsere 10-12 mål om han skal bli værende. For å nevne noen. Jeg syns ikke Firmino må bikke 20 mål for å være en suksess på topp, men dét kan vi jo alltids bare være uenige om :slight_smile:

Fyren ER jo heller ikke spiss selv vi bruker han som det. Vi trenger sårt en naturlig goalgetter. Firmino scorer jo en del, uten tvil! Og han er absolutt god… men han brenner veldig mange sjanser og tar feil valg… og det kan fort koste noen poeng i løpet av en sesong.

Som jeg spådde, Salah kom til å score sitt første mål for Liverpool i kveld.

Den der er litt vel høy på pæra synes jeg Dr.
Alle skryter av Firmino, men han har så langt ikke vist pure goalgetteregenskaper. Såpass må det gå an å påpeke uten å bli satt helt på sidelinja med en slik kommentar.

The Firm, is it you?

Firmino er spiss.
Milner er back.
Wijnaldum er sentral midtbanespiller.
Hendo er DM.
TAA er back.
Lallana er sentral midtbanespiller.

De er hva de brukes som og satses på. Firmino ER spiss, men det er mange ulike spissroller. “False 9” er Firmino sin rolle, og den kan han enkelt og greit ikke spille i en OM-posisjon.

Det er vel heller et bevis på at han trenger noen å være tilrettelegger for enn at han bør spille spiss… ser han gjerne rett bak en spiss…